Hop til indhold

Recommended Posts

Cat var mit yndlingssted i Randers før i tiden, men efter at der altid blev tilkaldt en anden, stoppede jeg med at komme der efter at have givet det flere chancer. Jeg var vild med hendes måde at "massere " på - men den anden hun tilkaldte havde slet ikke i samme grad fat om det. Nu kommer vi så til spørgsmålet. Er det blevet anderledes til det bedre, eller er det det samme. Hvad er jeres erfaringer ? Det er nogle måneder siden jeg har været der sidst Jeg mener altid at jeg har behandlet hende godt og med respekt - det gør jeg nu altid med de søde piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.

Selvom hun er blevet advaret af flere af vores brødre her inde, så lader det ikke til at have hjulpet.

Jeg var der selv for ca. en lille uge siden, jeg kom ind og blev modtaget pænt af Cat, vi kom i rummet og hun begyndte sin massage, så kom der en kunde ind, og jeg kunne hører der snakkes en del, men kunne ikke høre hvad der blev sagt, så kom der en anden ind og gjorde mig færdig, så nu er det slut fra min side.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tilsyneladende kunder nok i butikken, selvom vi herinde advarer hinanden om den dårlige service.. Var der for nogle uger siden og selvom hun lovede mig at det skulle være hende hele tiden, så skete det alligevel. Der kom en anden kunde og hun forsvandt .. troede bare hun gik ud for at give en besked, men hun kom ikke tilbage. Afviste medhjælpen, tog mit tøj på og forlod stedet.

Der går en rum tid før jeg besøger hende igen, hvis det nogensinde sker!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...