Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, jeg glæder mig også til at høre mere :)  Jeg har on/off gennem 6 måneder skrevet med hende..... men hun er svær at få en aftale med. Hun arbejder vist som sygeplejerske eller lign med skæve vagter.

Lidt kraftig pige ser det ud til, men temmelig smuk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sweetaschili
Tbech skrev, den 20/1/2017 at 08:10:

Jeg tager en for holdet her klokken 10. Hun virker i hvertfald sød når man snakker med hende;)

Kommer der en update ? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg held af at møde hende. Hun er en sød pige som går lige til sagen. Jeg var knapt kommet inden for døren før hun havde gang i at pille bukserne af mig. Hun sutter ok men har prøvet bedre. Hun er hurtigt nede på ryggen om ber om dyret. Hun er rigtig våd og kommer let. Er ikke glad for at kysse. Men men men billederne på hendes profil stemmer ikke overens med virkeligheden. Hun er kraftig +100 Vil jeg tro. 

Sidder her bagefter med en lidt flad fornemmelse. Kender i det, høje forventninger om en pige som ikke lever op til det man havde forestillet sig? Det er derfor dette forum om anmeldelser af piger er godt.

Jeg besøger hende ikke igen. Det er piger til samme pris som har en langt højere klasse både hvad angår krop og sex :-)

Er du til kraftige piger, så go for it.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blond48 skrev, den 10/6/2017 at 09:08:
 

Det er piger til samme pris som har en langt højere klasse både hvad angår krop og sex :-)

Hvad var prisen og for hvor lang tid?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...