Hop til indhold
Frækkert

NRW - Anbefaling til Klub

Recommended Posts

Jeg er i den heldige situation at jeg i forbindelse med Job skal en tur ned til NRW, hvor jeg kommer til at have en dag til Fri afbenyttelse.

Denne skal naturligvis gå til at de på den Tyske kultur - Nærmere bestemt FFK

Jeg vil derfor gerne høre nogle anbefalinger af klubber i området:

Jeg ligger specielt vægt på følgende:

  • Flotte piger, gerne først i 20'erne
  • Noget at tage sig til mellem seancerne (Tv, Sauna, Pool etc.)
  • Afslappet stemning
  • Value for money

Jeg har pt. følgende i overvejelsen, men vil naturligvis gerne høre råd fra eksperterne.

  • Samya (Ud fra billederne ser udvalget af piger helt fantastisk ud)
  • Mondial (Flotte priser og god pris)
  • Living Room
  • GoldenTime
  • Villa Vertigo

Har også overvejet Sharks, men tror umiddelbart den lige er stor nok.

Hvad er std. priserne i NRW for tiden

Håber at få lidt input til planlægningen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg læser er dette, er dette dit første besøg? ellers må du tilgive mig mine råd til en førstegangs besøgende.

Der findes generelt 10.000 meninger om de forskellige klubber. Prøv at gennem læse de forskellige beretninger herinde og dan dig et indtryk. I min optik er den største nøgle til en god oplevelse, din egen mentale forberedelse til turen. Vær udhvilet, gå ikke kun efter de smukkeste, brug hver oplevelse som endnu en erfaring.

Det er generelt meget svært at give erfaring videre. Den ene mands fantastiske oplevelser kan være den næste mands værste oplevelse. Mit bedste råd er, vær sød ved pigerne, prøv at få en dialog igang og afstem ønsker og forventning, der er en ok chance for at de piger der lytter efter, faktisk prøver at opfylde dine ønsker. Hvis pigen kun spørger mig, aufs Zimmer, så føler jeg det bliver for maskinmæssigt. 

Forhandel IKKE om priser, hvis du spørg om særlige ydelser og pigen nævner en pris du ikke er villig til at betale, så sig nej tak. 

Bliver du fanget af en "shark" så lad dig ikke slå ud, lære penge det har vi alle sammen prøvet. Bliv ikke sur eller i dårligt humør, så er hele din aften ødelagt, skit pyt, det er kun penge. Find den næste og få en god oplevelse. Dagen efter vil du hurtigt glemme at du blev hustlet, men kun huske de gode oplevelser.

Høflighed overfor pigerne købere mere end ekstra 20 Euro. Smil og giv pænt hånd så kommer man langt. Sætter der sig en pige ved siden af dig, så lad vær med at starte med at gramse hende på patterne (det kunne du aldrig finde på, jeg siger et barer). 

Er dette din første gang så forbered dig på et chok, men tag det rolig og nyd det i fulde drag.

PS det er den "ontnme hyleme" vanedannende. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Frækkert skrev, for 5 timer siden:

Jeg er i den heldige situation at jeg i forbindelse med Job skal en tur ned til NRW, hvor jeg kommer til at have en dag til Fri afbenyttelse.

Denne skal naturligvis gå til at de på den Tyske kultur - Nærmere bestemt FFK

Jeg vil derfor gerne høre nogle anbefalinger af klubber i området:

Jeg ligger specielt vægt på følgende:

  • Flotte piger, gerne først i 20'erne 
  • Noget at tage sig til mellem seancerne (Tv, Sauna, Pool etc.) 
  • Afslappet stemning
  • Value for money

Jeg har pt. følgende i overvejelsen, men vil naturligvis gerne høre råd fra eksperterne.

  • Samya (Ud fra billederne ser udvalget af piger helt fantastisk ud)
  • Mondial (Flotte priser og god pris)
  • Living Room
  • GoldenTime
  • Villa Vertigo

Har også overvejet Sharks, men tror umiddelbart den lige er stor nok.

Hvad er std. priserne i NRW for tiden

Håber at få lidt input til planlægningen

Sharks ligger ikke i NRW. 

Med de ting du nævner du ligger vægt på, så vil jeg anbefale dig at tage på Acapulco i Velbert. Her er entréen 30 euro hvis du kommer tidligt. Og  prisen pr. 30 min med en pige er 40 euro. Der er både pool, dampbad og sauna. Der er også tv, men det er som regl kun musik og fodboldt der bliver vist. Til gengæld er der masser af unge smukke piger. Klubben har en del år på bagen og den virker lidt nedslidt. Men stemningen er fin og priserne er mere end fair.

Vedr. std. Prisen i NRW så er der flere klubber hvor prisen er 50 euro pr. 30 min. 

Redigeret af Kwassi2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert skrev, for 11 timer siden:

Håber at få lidt input til planlægningen

Hvilke byer kommer du i nærheden af, da afstandene godt kan snyde lidt og det kan være en fordel bare at satse på de nærmeste, frem for at spilde tiden med at køre rundt i landskabet og hjem ud på natten - det kunne også være at nogen havde en anbefaling til en flattrate lige i nærheden af dit hotel - og der er jo ligesom ikke nogen grund til at gå over åen efter vand :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 20 timer siden:

Som jeg læser er dette, er dette dit første besøg? ellers må du tilgive mig mine råd til en førstegangs besøgende.

 

Mit første besøg i de "større" klubber i NRW, men vil ikke betragte mig selv som helt grøn, da jeg tidligere har været i P-Club, Atmos, Fantasy Lounge og La Vita.

Men tak for rådende - Altid godt at lære af andres erfaringer.

Det er vel reelt dagsformen på klubberne jeg efterspørger, da det er dumt at spilde tiden på en klub som ikke er indenfor målgruppen

Jernsvinet skrev, for 11 timer siden:

Hvilke byer kommer du i nærheden af, da afstandene godt kan snyde lidt og det kan være en fordel bare at satse på de nærmeste, frem for at spilde tiden med at køre rundt i landskabet og hjem ud på natten - det kunne også være at nogen havde en anbefaling til en flattrate lige i nærheden af dit hotel - og der er jo ligesom ikke nogen grund til at gå over åen efter vand :)

Kunne absolut også være en mulighed med en god Flat-Rate klub, så input hertil modtages også gerne.

Umiddelbart kommer ruten til at gå Hannover - Bruxelles , å den direkte vej bringer mig tæt på Dortmund, Düsseldorf, Køln mv.  Kører dog gerne en moderat omvej hvis der ligger en god klub lidt væk.

Der bliver en overnatning et ikke bestemt sted, så ingen natkørsel hjem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kwassi2 skrev, for 17 timer siden:

Med de ting du nævner du ligger vægt på, så vil jeg anbefale dig at tage på Acapulco i Velbert. Her er entréen 30 euro hvis du kommer tidligt. Og  prisen pr. 30 min med en pige er 40 euro. Der er både pool, dampbad og sauna. Der er også tv, men det er som regl kun musik og fodboldt der bliver vist. Til gengæld er der masser af unge smukke piger. Klubben har en del år på bagen og den virker lidt nedslidt. Men stemningen er fin og priserne er mere end fair.

Det var faktisk et meget godt bud - var i første omgang fløjet under min radar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert skrev, den 20/1/2017 at 19:04:

Det var faktisk et meget godt bud - var i første omgang fløjet under min radar

Acupulco har jeg valgt fra efter flere besøg. Det er ret sygt at sidde der mellem seancerne for der er total no aproach policy. Kwassi2 har måske været der oftere og han kender måske pigerne. ACA er lidt billigere, men mad og drikke er også meget ringe.
Kwassi2 har ret i at der er masser af smukke og unge piger. I rummet er pigerne også gode, ligesom de er på LR og Samya.

Jeg anbefaler Livingroom for det er en hyggelig klub. Søde piger og gode rum. Nogle af pigerne er deciderede modeller. Andre mere almindelige. God mad, der er en kok som laver det du skal have ud fra en lille menu.
Samya er også et fint valg, men pigerne er udseendemæssigt lige under Livingroom og Acapulco. Til gengæld er der mange unge piger på Samya og der er en god feststemning om aftenen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Vi vægter forskellig og der er ingen facitliste

ACAPULCO fantastisk klub!!!! Piger pris osv. Men selv kan den være kedelig da pigerne bare sidder for at sidde og er ikke voldsom interesseret i at snakke. Har selv løst det med bog og ipad men vil helst komme i klubben som gruppe. Har primært kun gode oplevelser med Pigerne. 

Goldentime er fed på faciliteter men kan være overcrowded. Også flotte piger

Samya er meget en party/ druk klub hvilket trækker ned for mit vedkommende. Flotte piger og 50/ 75 euro for 30/60 min. 

MAGNUM flotte piger og god mad. Lidt rodet indretning men kan have sin charme. Var selv uheldig at komme en lørdag hvor folk var fulde og der var Rockere etc

Egentlig vil jeg gerne til alle klubberne! Måske nok med Samya på sidstepladsen. Kommer nok aldrig til NRW uden at besøge ACA. 

Generelt synes jeg pigerne i nrw leverer godt uanset klub. Der er ikke decideret hustler klubber ligesom eksempelvis OASE hvor der er stor chance for at løbe ind i en nitte. Men selvfølgelig kan man ramme en nitte

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
oxen skrev, for 16 timer siden:

Acupulco har jeg valgt fra efter flere besøg. Det er ret sygt at sidde der mellem seancerne for der er total no aproach policy. Kwassi2 har måske været der oftere og han kender måske pigerne. ACA er lidt billigere, men mad og drikke er også meget ringe.
Kwassi2 har ret i at der er masser af smukke og unge piger. I rummet er pigerne også gode, ligesom de er på LR og Samya.

Jeg anbefaler Livingroom for det er en hyggelig klub. Søde piger og gode rum. Nogle af pigerne er deciderede modeller. Andre mere almindelige. God mad, der er en kok som laver det du skal have ud fra en lille menu.
Samya er også et fint valg, men pigerne er udseendemæssigt lige under Livingroom og Acapulco. Til gengæld er der mange unge piger på Samya og der er en god feststemning om aftenen.

Jeg er ikke uenig med dig i at no approach reglen gør at man kan komme til at kede sig lidt når man ikke lige er på rum med en pige. Men syntes stadig at aca er det bedste bud på en klub i NRW ud fra de ting som der bliver lagt vægt på af tråd starteren.

Vedr. maden så syntes jeg ikke den er helt så ringe som nogle skriver. Morgenmaden er helt ok efter min mening. Og kommer man på en af de dage hvor de har gang i grillen uden for, så syntes jeg også at den varme mad er fin. Kommer man der i mod på en kold vinter dag, så kunne udvalget af varm mad godt være bedre. ( maden er ikke dårlig, der er bare ikke så meget at vælge i mellem)

Klubbere som Magnum, Golden Time og Sharks har klart bedre og stører udvalg når det kommer til maden. Men her betaler man også det dobbelte i entre. Hvis maden er vigtig, så vil jeg stadig anbefale aca, da man kan forlade klubben i et par timer og komme tilbage uden at skulle betale for at komme ind igen. Og i Tyskland kan man få en rigtig god middag for det man har sparet på den billiger entre og time pris der er på aca. 

Redigeret af Kwassi2

Del dette indlæg


Link til indlæg
oxen skrev, for 20 timer siden:

der er total no aproach policy.

Sådan har jeg nu ikke oplevet det - måske lidt, hvis du sidder nedenunder, men der kan du jo bare selv henvende dig til pigerne - men ens egen attitude kan også have indflydelse - f.eks. er det dumt at sætte sig i en sofa, hvor pigerne ikke lige kommer forbi og se fjernsyn - eller fylde den så godt ud at man ikke indbyder til at de kan sætte sig - måske ikke engang på armlænet.

Jeg synes det er dejligt at man kan sidde og gå i fred uden konstant at måtte afvise pigerne - de skal såmænd nok stå og vimse lidt og være der på minutten, hvis man søger øjenkontakt, smiler sødt til dem, rykker lidt i sofaen og gør plads - eller vinker dem over på en eller anden måde. På den måde er pigerne også mere sikre på ikke at skulle bruge tid på fyre, der alligevel ikke rigtig er interesserede - og jeg mister faktisk potens, når pigerne konstant skal afvises, så i den sidste ende giver det dem faktisk større indtjening at være lidt tilbageholdende :D

Ovenpå synes jeg nok de er fremme i skoene og udenfor ovenpå, kan man være heldig at de gerne vil snakke lidt mere end bare fokusere på forretningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overvejer at tage en combi med Samya fra de åbner, og så tage videre og opleve Livingroom om aftenen

Jeg kan se at Samya er 50/75 euro for 30/60 min

Er der en der kan hjælpe med standardpriserne på Livingroom?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener at Golden Time og Livingroom har samme ejerkreds. Og på GT er prisen 50/100 for 30/60 min. Så mit gæt er at det er den også på Livingroom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...