Hop til indhold
Guest Pool

Espergærde

Recommended Posts

Guest Pool

Jeg tog sagen i egen hånd og fandt et tlf. Til massage stedet i Espergærde. Det ligger i industri kvarteret. Jeg har ikke noget link men Google massage Espergærde så kommer de frem, jeg ringede og bestilte 45 min olie massage ligesom hjemme i Thailand dog lidt edyrere 280 kr, udemærket pris syntes. Jeg har ikke navnet på hende der masserede mig men hun kunne sku sit håndværk, jeg Blev masseret over hele kroppen og havde det rigtig godt bagefter, jeg bad ikke om ekstra, og det blev ikke tilbudt så jeg ved ikke om de gør sig i den slags ydelser. Jeg fik hvad jeg kom for. Og kan varmt Anbefale dem hvis man ønsker en omgang massage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
xxpeter skrev, for 2 timer siden:

Er der mulighed for Svensk?

Det vil jeg tro - Espergærde ligger jo ret tæt på Sverige......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 13 timer siden:

Ingen relevans for anmeldelsen.

Ren tomgangsbemærkning.

Rolig nu, junior. Træk lidt på smilebåndet- hvis du har et.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool
Psy skrev, den 22/6/2017 at 12:12:

Var der flere massører på adressen eller bare en enkelt? 

Jeg har været forbi sammen med konen, hvor vi blev masseret på samme tid, så de er iværtfald 2 piger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Default User skrev, for 2 minutter siden:

Krølle - nogen har humor og lune.  Din kommentar er helt ude i skoven, med mindre du synes at du er kaldet til at bære politikasket. Kom videre.:wacko:

Är du medveten om att du just svarade på ett inlägg som är mer än 5 år gammalt? Episk bump att återuppta tjafset fem år senare :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...