Liderbukken 631 Skrevet 19. Januar, 2017 (edited) Ja som overskriften lyder: Hvilke politikere ville I gerne se nøgen eller i hvert fald meget letpåklædt? Et must er jo hende her fra Venstre i Holstebro: http://www.mx.dk/underholdning/kendte/story/28422304 Men er der andre - kendte som ukendte. Og hvad siger pigerne? Er der nogle lækre mænd på 'Borgen? Redigeret 19. Januar, 2017 af Liderbukken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 19. Januar, 2017 Hvorfor lade sig begrænse til kun én? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 19. Januar, 2017 Borende X skrev, for 1 minut siden: Hvorfor lade sig begrænse til kun én? Overskrift hermed rettet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 19. Januar, 2017 Lidt inspiration fra Travbladet:http://ekstrabladet.dk/nationen/article4595128.ece Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 807 Skrevet 19. Januar, 2017 Jeg ville ikke klage over at se Pernille Vermund nøgen ... og tog da også gerne en tur for holdet, hvis det var ... 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 19. Januar, 2017 Ååååååååååhhhhhhhhh gud... Der er da et par stykker.. Ja Nikita som du har lagt op. Inger Støjberg Pernille Skibber Pernille Rosenkrans Tejl Dem jeg lige kan komme i tanke om lige nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 19. Januar, 2017 Nyt spørgsmål Hvilken kassedame fra Netto, eller et supermarkedet vil i gerne se nøgne? sæt i gang 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 19. Januar, 2017 Johanne og Pernille Skipper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 19. Januar, 2017 Vestegnen skrev, for 9 minutter siden: Johanne og Pernille Skipper Lige nøjagtigt. Johanne Smidt Nielsen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 19. Januar, 2017 Thyra Frank.... Det handler om omsorg og nærvær. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 931 Skrevet 19. Januar, 2017 Jeg savner Gotlieb fra enhedslisten.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 19. Januar, 2017 Udadtil er de jo nøgne allesammen - indeni er der jo som bekendt intet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 19. Januar, 2017 (edited) møgsvinet skrev, for 2 timer siden: Jeg ville ikke klage over at se Pernille Vermund nøgen ... og tog da også gerne en tur for holdet, hvis det var ... - ja, - Pernille Vermund er slet ikke så værst et bud - desværre er hun fra partiet Nye Båtnakke - så hos mig trækker det gevaldigt ned. Men ellers så kunne jeg da godt tænke mig at hive trusserne af Pernille Skipper- Mette Abildgaard - en kommunist og en konservativ Eller sagt på en helt anden måde, det er også 2 politikere jeg godt kunne tænke mig at møde og snakke med, for at lære mennesket inde bagved, de har begge 2 vidt forskellige personligheder som jeg godt kan lide - på mig virker de sympatiske - derfor. Og for andre selvfølgelig ikke. Mange hilsner Nyder livet Redigeret 19. Januar, 2017 af Nyder livet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 19. Januar, 2017 (edited) Jeg ville uden tvivl lægge an på disse to ved fest hos de Konservative: Mette Abildgaard og Mai Mercado: Hun får lige 2 billeder, pga.hendes brune øjne.. Kirsten Brosbøl fra A også en kandidat: Mon ikke Nicolaj Wammen har været oppe i alle 3..? :-/ Redigeret 19. Januar, 2017 af ppd 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 19. Januar, 2017 reknas skrev, 1 time siden: Jeg savner Gotlieb fra enhedslisten.. Ja, hvem savner ikke det bløde- lidt dunet overskæg, på en lidt buttet kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 19. Januar, 2017 Liderbukken skrev, for 3 timer siden: Ja som overskriften lyder: Hvilke politikere ville I gerne se nøgen eller i hvert fald meget letpåklædt? Et must er jo hende her fra Venstre i Holstebro: http://www.mx.dk/underholdning/kendte/story/28422304 Men er der andre - kendte som ukendte. Og hvad siger pigerne? Er der nogle lækre mænd på 'Borgen? Helle Lillelund skal du bare være ven med på FaceBook, alle hendes billeder, sørger hun altid for at hendes bryster "liiiige" er med på billedet, selvom hun genbruger de samme billeder. igen & igen ... Men, hun er da fuckable Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaskap79 363 Skrevet 19. Januar, 2017 Jeg kunne godt tænke mig at se Lyngby-Taarbæks borgmester Sofia Osmani uden tøj. En flot spinkel kvinde, lige efter min smag. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 19. Januar, 2017 Hvis jeg endelig skal aftvinges et bud, kunne det være Yildiz Akdogan, men her ville jeg ikke nøjes med at se, men også røre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 19. Januar, 2017 Hmmm...Alligevel interessant at en del er til danske mørkhårede kvinder med etnisk baggrund.. Hvor er de ude i lysthusene? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 19. Januar, 2017 Sidder lige og ser Borgen på DR1. Fuck.. Havde glemt Sophie Løhde.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 7inches Skrevet 20. Januar, 2017 Varmemester skrev, for 11 timer siden: Sidder lige og ser Borgen på DR1. Fuck.. Havde glemt Sophie Løhde.. Ville også svare Sophie Løhde - hun er også et godt bud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 7inches Skrevet 20. Januar, 2017 Trine Bramsen og Lotte Rod vil heller ikke være dårligt. -er pjattet med Lottes vildt blå øjne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vanderbilt Skrevet 20. Januar, 2017 Birthe Rønn-Hornbæk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertolt Brecht 157 Skrevet 20. Januar, 2017 7inches skrev, for 6 timer siden: Trine Bramsen og Lotte Rod vil heller ikke være dårligt. -er pjattet med Lottes vildt blå øjne PILF? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg