Hop til indhold
thommygun

Sierra....come to me...

Recommended Posts

Guest allo-allo

Lækker sag. Desværre nok fak fotos - det ligner screendumps pga navigeringspilene, og TinEye giver ikke noget. Øv

Del dette indlæg


Link til indlæg
allo-allo skrev, for 3 minutter siden:

Lækker sag. Desværre nok fak fotos - det ligner screendumps pga navigeringspilene, og TinEye giver ikke noget. Øv

Så forsvandt billederne med navigeringspilene.

Jeg så dem tidligere i dag og tænkte det samme som dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thommygun skrev, for 5 minutter siden:

Synes nu stadig at der er pile på?? 

Jeg kan ikke se dem mere, kun de pile i hver side til at skifte billede med og den i højre hjørne til at skifte automatisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo
kaskap79 skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan ikke se dem mere, kun de pile i hver side til at skifte billede med og den i højre hjørne til at skifte automatisk.

Nej, det ser anderledes ud nu, så måske er hund guddommelig ægte og fotosvarende... Glæder mig til evt at læse en anmeldelse. Er desværre ikke selv i DK før februar.

Jeg kan se, at annoncen er redigeret omkring 11:45, så måske er der en eller anden, der læser med herinde - og fanger eventuelle indikationer på fake fotos 

 

Redigeret af allo-allo
Supplerende bemærkning

Del dette indlæg


Link til indlæg
allo-allo skrev, for 44 minutter siden:

Nej, det ser anderledes ud nu, så måske er hund guddommelig ægte og fotosvarende... Glæder mig til evt at læse en anmeldelse. Er desværre ikke selv i DK før februar.

Jeg kan se, at annoncen er redigeret omkring 11:45, så måske er der en eller anden, der læser med herinde - og fanger eventuelle indikationer på fake fotos 

 

Jeg har også noteret at annoncen altid lige er blevet redigeret :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk

Jeg tør godt vædde på, at det er fake billeder. Jeg ville i hvert fald ikke tage chancen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thommygun skrev, for 27 minutter siden:

Nørrebro,  men hun svarer ikke på om det er hende på billederne!!

Nok fordi det ikke er så. Så skal man bare holde sig væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...