Hop til indhold

Sierra....come to me...

Featured Replies

Skrevet

Lækker sag. Desværre nok fak fotos - det ligner screendumps pga navigeringspilene, og TinEye giver ikke noget. Øv

Skrevet
allo-allo skrev, for 3 minutter siden:

Lækker sag. Desværre nok fak fotos - det ligner screendumps pga navigeringspilene, og TinEye giver ikke noget. Øv

Så forsvandt billederne med navigeringspilene.

Jeg så dem tidligere i dag og tænkte det samme som dig.

Skrevet
thommygun skrev, for 5 minutter siden:

Synes nu stadig at der er pile på?? 

Jeg kan ikke se dem mere, kun de pile i hver side til at skifte billede med og den i højre hjørne til at skifte automatisk.

Skrevet
kaskap79 skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan ikke se dem mere, kun de pile i hver side til at skifte billede med og den i højre hjørne til at skifte automatisk.

Nej, det ser anderledes ud nu, så måske er hund guddommelig ægte og fotosvarende... Glæder mig til evt at læse en anmeldelse. Er desværre ikke selv i DK før februar.

Jeg kan se, at annoncen er redigeret omkring 11:45, så måske er der en eller anden, der læser med herinde - og fanger eventuelle indikationer på fake fotos 

Redigeret af allo-allo
Supplerende bemærkning

Skrevet
allo-allo skrev, for 44 minutter siden:

Nej, det ser anderledes ud nu, så måske er hund guddommelig ægte og fotosvarende... Glæder mig til evt at læse en anmeldelse. Er desværre ikke selv i DK før februar.

Jeg kan se, at annoncen er redigeret omkring 11:45, så måske er der en eller anden, der læser med herinde - og fanger eventuelle indikationer på fake fotos 

Jeg har også noteret at annoncen altid lige er blevet redigeret :huh:

Skrevet

Er der nogen, der ved, hvor I københavn, den skønne sild hold til?

Skrevet

Jeg tør godt vædde på, at det er fake billeder. Jeg ville i hvert fald ikke tage chancen. 

Skrevet
  • Author

Nørrebro,  men hun svarer ikke på om det er hende på billederne!!

Skrevet
thommygun skrev, for 27 minutter siden:

Nørrebro,  men hun svarer ikke på om det er hende på billederne!!

Nok fordi det ikke er så. Så skal man bare holde sig væk.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.