Hop til indhold
White

ladyboy/trans Århus

Recommended Posts

Hun er meget flot, men kedelig syntes. Jeg havde forventet en times lækker sex, men efter hun kom stoppede vi og der var langt fra gået en time.

Hun fokuserede mere på sig selv end mig, samtidlig bor hun med sine forældre som er på den anden siden af døren, mega underligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
slavefyr28 skrev, den Thursday, February 02, 2017 at 20:48:

Hun er meget flot, men kedelig syntes. Jeg havde forventet en times lækker sex, men efter hun kom stoppede vi og der var langt fra gået en time.

Hun fokuserede mere på sig selv end mig, samtidlig bor hun med sine forældre som er på den anden siden af døren, mega underligt.

Uhhhh jeg ville ha knaldet hende så hårdt med min store pik så hun havde skreget så højt så der ikke var nogen tvivl om for hendes mor og far hvad der skete med deres lille pige.

Hmmm jeg skal vist snart til århus :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
slavefyr28 skrev, den 2/2/2017 at 20:48:

Hun er meget flot, men kedelig syntes. Jeg havde forventet en times lækker sex, men efter hun kom stoppede vi og der var langt fra gået en time.

Hun fokuserede mere på sig selv end mig, samtidlig bor hun med sine forældre som er på den anden siden af døren, mega underligt.

Snaver hun og tilbyder hun owo? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej hun har været i Randers i Vester Voldgade 8 Kld.

der besøgte jeg hende, og flere havde besøgt hende, hold jer fra hende, hun er ikke et besøg værd.

Læs anmeldelserne af hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...