HenrikP 10 Skrevet 18. Januar, 2017 Jeg har nu besøgt Malle1980 to gange. Malle1980 er en fantastisk dejlig person der tilbyder massage med et erotisk touch. Malle er en flot petit kvinde med dejlige naturlige D-bryster. Da jeg kom første gang blev jeg mødt af en smilende, imødekommende og meget varm person. Hun fik mig øjeblikkeligt til at slappe af, ved sin professionelle, naturlige og varme personlighed. Begge gange valgte jeg en 2 timers massage. Det var dejligt og komme ind i et varmt rum, på en rigtig massagebriks med et slags varme tæppe, så man kan slappe helt af og nyde behandlingen. Malle er uddannet massør, hvilket man mærker straks. Hun er IKKE kold eller mekanisk. Hun giver virkelig en rigtigt dejlig professionel massage med én i komplet fokus. Snakken glider nemt og man mærker hendes oprigtige interesse i det hun tilbyder og den gæst hun har. Undervejs må man gerne respektfuld røre ved Malle, men massagen og hendes berøring/pirring er bare rigtig rigtig dejlig. Undervejs pirrer hun flere gange penis og da det var et to timers behandling blev det afsluttet med et virkeligt dejligt blowjob Hun afsluttede med en dejlig skulder massage, så det ikke bare er færdigt efter udløsning Der er mulighed for bad bagefter. Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg besøger Malle1980. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 944 Skrevet 19. Januar, 2017 Hej HenrikP, dit første indlæg her Velkommen til ! Og hvor er det deeejligt at høre om såådan en positiv oplevelse hos en GP mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3295 Skrevet 19. Januar, 2017 Fin beretning, der magler bare lige et LINK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 19. Januar, 2017 Ahh gudinden annoncerer bl.a. på dette site.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HenrikP 10 Skrevet 19. Januar, 2017 Der kommer et link til Malle her https://www.eroguide.dk/profile/malle1980/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 256 Skrevet 19. Januar, 2017 Lyder som noget der snart skal opleves. Blow er det med afslutning i mund/luft? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nielst 337 Skrevet 20. Januar, 2017 massage er fedt skrev, for 7 timer siden: Lyder som noget der snart skal opleves. Blow er det med afslutning i mund/luft? Citat fra Malle: NB....Priserne er fasteJeg tilbyder IKKE afslutning i min mund .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg