Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har nu besøgt Malle1980 to gange. Malle1980 er en fantastisk dejlig person der tilbyder massage med et erotisk touch. Malle er en flot petit kvinde med dejlige naturlige D-bryster.

Da jeg kom første gang blev jeg mødt af en smilende, imødekommende og meget varm person. Hun fik mig øjeblikkeligt til at slappe af, ved sin professionelle, naturlige og varme personlighed. 

Begge gange valgte jeg en 2 timers massage. Det var dejligt og komme ind i et varmt rum, på en rigtig massagebriks med et slags varme tæppe, så man kan slappe helt af og nyde behandlingen. 

Malle er uddannet massør, hvilket man mærker straks. Hun er IKKE kold eller mekanisk. Hun giver virkelig en rigtigt dejlig professionel massage med én i komplet fokus. 

Snakken glider nemt og man mærker hendes oprigtige interesse i det hun tilbyder og den gæst hun har.

Undervejs må man gerne respektfuld røre ved Malle, men massagen og hendes berøring/pirring er bare rigtig rigtig dejlig.

Undervejs pirrer hun flere gange penis og da det var et to timers behandling blev det afsluttet med et virkeligt dejligt blowjob :-)

Hun afsluttede med en dejlig skulder massage, så det ikke bare er færdigt efter udløsning :-)

Der er mulighed for bad bagefter.

Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg besøger Malle1980.

Del dette indlæg


Link til indlæg
massage er fedt skrev, for 7 timer siden:

Lyder som noget der snart skal opleves. Blow er det med afslutning i mund/luft?

Citat fra Malle:

NB....
Priserne er faste
Jeg tilbyder IKKE afslutning i min mund

..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...