Hop til indhold

Den "nyeste Leticia"

Featured Replies

Skrevet
Eskild skrev, for 1 time siden:

Picture search gav mig umiddelbart intet match. 

Æh, hvad er det for en måde du har søgt på?

Google

Skrevet
  • Author

Forsøgte tineye via mobilen. Men det var da for tumpet ser jeg nu... Beklager ulejligheden på det grundlag. Det skal ikke ske igen ;-)

Skrevet
Eskild skrev, for 6 timer siden:

Forsøgte tineye via mobilen. Men det var da for tumpet ser jeg nu... Beklager ulejligheden på det grundlag. Det skal ikke ske igen ;-)

Ja, det er en udfordring at søge billeder på mobilen. Meget omstændeligt at bruge de fleste søgemaskiner ... Jeg undrede mig bare over, at du havde søgt uden at finde noget, for de fleste bruger google.

Redigeret af Bebop

Skrevet
Eskild skrev, den 18/1/2017 at 22:22:

Der er intet dumt i at bruge tineye på mobilen... 

Jeg ved ikke hvorfor bebob mener at de fleste bruger google, der er tonsvis af forespørgsler hvor de skriver at de har brugt tineye, så det skal du ikke undskylde. 

Skrevet
Sweex skrev, for 2 timer siden:

Jeg ved ikke hvorfor bebob mener at de fleste bruger google, der er tonsvis af forespørgsler hvor de skriver at de har brugt tineye, så det skal du ikke undskylde. 

Nu søgte jeg kun på et billede faktisk (gættede på det ville være mest effektivt) så om der er et på annoncen der giver hit med tineye ved jeg ikke. Til gengæld fandt Yandex det også. 

Men jeg forstår ikke hvorfor du mener at min opfattelse af at flest bruger Google er afgørende for om nogen skal undskylde? Det er i hvert fald ikke noget jeg mener er nødvendigt, hvad der burde være let at indse ved at læse mine indlæg. Så umiddelbart forekommer dit indlæg både misforstået og overflødigt, medmindre du er nysgerrig efter hvorfor jeg mener flest bruger Google. Tadaaa: Fordi der oftest er tale om Google når folk siger de har søgt uden at finde - i min erfaring.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.