Hop til indhold
Guest bombrn

GB onsdag formiddag d 25 med min frække veninde

Recommended Posts

Guest bombrn

Hej folkens. Efter sidste gang hvor der kan var en som dukkede op ud af 3 tilmeldte prøver vi igen

vil foregå i Sorø adresse kommer kl 8 på dagen, man skriver når man holder ved lejligheder og der vil komme et kontrol spørgsmål inden opgang og nr udleveres (gøres udelukkende pga diskretion) 

koster 1500 og vil foregå i 1 1/5 time

vær nu seriøs, inden i tilmelder jer!!

IMG_0081.JPG

IMG_0082.JPG

IMG_0083.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn

Ok så siger vi 1000kr lagde bare prisen som det ligger på hos andre!!

169-90-45

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn

Hun glæder sig til at tømme en masse pikke! Og hun kan lide det, og god til det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dworkin

Jeg skrev en mail til jer, men har ikke hørt noget? Måske er den røget i spamfilteret? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn
Roden skrev, den 18/1/2017 at 21:22:

For få oplysninger, hvad er tilladt ? Virker umiddelbart for dyrt.

Var du interreseret i andet end at svine annoncen til? Måske deltage eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
bombrn skrev, den 24/1/2017 at 16:14:

Var du interreseret i andet end at svine annoncen til? Måske deltage eller?

Hvor er det nu lige jeg "sviner" annoncen ? Er det fordi jeg synes der mangler oplysninger ? Længere oppe påpeger du selv det er en dårlig annonce - og nej - jeg har ikke lyst til at deltage, da det for mig stadig virker for amatøragtigt, et synspunkt jeg til enhver tid har lov at have. Måske var der en grund til der kun dukkede én op sidste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn
Roden skrev, for 21 timer siden:

Hvor er det nu lige jeg "sviner" annoncen ? Er det fordi jeg synes der mangler oplysninger ? Længere oppe påpeger du selv det er en dårlig annonce - og nej - jeg har ikke lyst til at deltage, da det for mig stadig virker for amatøragtigt, et synspunkt jeg til enhver tid har lov at have. Måske var der en grund til der kun dukkede én op sidste gang.

Nej det var pga folk som dig der er useriøse. Tilmelder sig noget imens man hiver sig i fjederen, og når det kommer til stykket, tør man ikk en skid!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

er der nogle herfra der var med ? evt. en lille anmeldelse.. ? :)

kunne desværre ikke selv deltage..

Redigeret af ruder6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn

Der var 5 tilmeldte, 3 som dukkede op til tiden. Q var klar i sengen, godt tændt på at service de fremmødte, hun tog for sig af retterne og gjorde fyrene også. 

Kvarter inde i legen bankede det på døren, jeg smuttede i et par bukser for at lukke op, har en som kom for sent, når men tænkte hvis han ville være med så lad ham få en chance, han vadede fuldstændig sindssygt ind i lejligheden med arbejdstøj på direkte ind i soveværelset han kom virkelig anmassende og negativ, han så vi var 3 til hende og sagde i der vidst rigeligt om hende. Hmm ja det jo gangbang sagde jeg. Hvorefter han gik i køkkenet, jeg gav ham lige et minut hvis han sku ha tøjet af, så kunne jeg høre han snakkede og jeg tænkte hva Fuck laver spasseren gik ud i køkkenet, så stod idioten kraftedme og snakkede i tlf, var nok til mig, men han ville heller ikk deltage så han smuttede. Mærkelige mennesker der findes!!!

vi forsatte med at tá os godt af q, den første fyr var ret hurtig, så vi 2 sidste gjorde q færdig.

alt i alt godkendt arrangement,

minus med ham fjolset. Og med de fyre som ikk tør møde op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...