Hop til indhold
ungfyrsøborg

Nina hos Ratree - Helt igennem fantastisk første gang

Recommended Posts

Hej Allesammen

Jeg havde aldrig prøvet en thai før.. ja faktisk aldrig betalt for nogen former for sex, men faldt over forummet herinde og læste om jeres mange fantastiske oplevelser, og lidt efter lidt kravlede fantasien ind i mit hoved, og det må jeg takke jer allesammen for ;)

Jeg faldt over nogle lækre anmeldelser af Ratree og Nina herinde og besluttede mig for at det var der min første gang skulle udspille sig, så jeg skrev lidt frem og tilbage og bestilte til sidst en tid (var tilbage mellem jul og nytår). Jeg blev mødt af dem begge ved indgangen og er sikker på de syntes det var lidt sjovt med en ung fyr som skulle prøve sådan noget for første gang, da lidt dejligt drilleri var overstået gik jeg med Nina på værelset og startede ud med massage, hun kunne tage fat og forstod virkelig hvad hun havde gang i, jeg kan forstå at der flere steder er tendens til at der bare prikkes lidt inden man går videre til "sagens kerne".

Efter dejlig massage hvor man blev tilpas pirret til at det hele begyndt at stritte lidt var jacuzzien blevet fyldt og vi begav os hen af gangen til lidt vandsjov, her gik Nina lidt mere til sagerne og lidt sutten og hiven senere kom jeg ganske eksplosivt. Efterfølgende blev jeg grundigt vasket over det hele, og det blev da til et sprøjt mere inden vi steg op og gik tilbage til værelset, vi blev enige om at lige mere massage ikke var helt af vejen, så jeg lagde mig på ryggen og fik en dejlig omgang massage igen. til sidst lykkedes det mig at komme en tredje gang, hvilket gjorde at da jeg gik var det med en dejlig oplevelse i baggagen og en følelse af virkelig at have får noget for pengene. Prisen vil jeg ikke komme ind på, men jeg synes at det var enormt rimeligt. 

En ting er sikkert, Nina får helt sikkert besøg af mig igen så snart pengene og tiden er til det, og måske vil jeg næste gang være lidt mere genert, selvom jeg er sikker på min jomfruelige generthed var til stor underholdning for den dejlige Nina. På vej ud af døren blev vi også enige om at næste gang skulle hun bestemt også bolles, da vi nu ikke nåede det denne gang.

Om Nina kan siges at hun er og ser enormt dejlig ud, dejlige store bryster som sidder fantastisk, og som vi snakkede om kan man bestemt ikke se at hun er først i fyrrene... Selv for en ung fyr på 27 som er vant til jævnaldrende var hun skøn og lige til at spise

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nina er for vild og tror snart jeg skal forbi igen. Hun strækker sig langt for at få én i himlen og jeg nyder hendes personlighed - skøn kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FranzJäger

Pigen på billede 19 og 20 (rødt langt hår og blå shorts, sort bodystocking) ser også meget "flink" ud. Nogen der ved hvem hun er og hvordan hendes ydelser er? Så man evt. kunne spørge efter hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FranzJäger skrev, den 1/22/2017 at 12:26:

Pigen på billede 19 og 20 (rødt langt hår og blå shorts, sort bodystocking) ser også meget "flink" ud. Nogen der ved hvem hun er og hvordan hendes ydelser er? Så man evt. kunne spørge efter hende.

  Hvis det er hende her du mener, er det skam også Nina :-)

536432_large.jpg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FranzJäger

Ah ok, blev bare narret af den lidt anderledes hårfarve end på de andre billeder af Nina.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nina kysser ikke .. ikke mig i hvertfald :(;)

Jeg har så heller ikke selv lagt op til det.

Redigeret af Brutus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...