kasperaksel 9 Skrevet 17. Januar, 2017 hey alle! er på udkig efter en sød pige i aalborg, der har en lang tunge - nogen af jer der har været hos en der har det? hilsen kasper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J93 263 Skrevet 17. Januar, 2017 (edited) Jeg søgte i ren kedsomhed på "lang tunge aalborg" på Google for dig. Se 2 af resultaterne herunder.. Så må du selv vælge hvilken af retningerne du går i herfra.. Men det ser ud til at den nederste kandidat vinder på de fysiske mål Edit: Hold nu kæft, jeg kan da se det er din egen GAMLE tråd jeg har fundet frem på Google Så må jeg nok melde pas herfra desværre. Redigeret 17. Januar, 2017 af J93 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5325 Skrevet 18. Januar, 2017 kasperaksel skrev, for 9 timer siden: hey alle! er på udkig efter en sød pige i aalborg, der har en lang tunge - nogen af jer der har været hos en der har det? hilsen kasper Må jeg spørge hvad der tænder dig ved en lang tunge? Jeg kan jo kun gisne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kasperaksel 9 Skrevet 20. Januar, 2017 Frodige Ida skrev, den 18/1/2017 at 09:24: Må jeg spørge hvad der tænder dig ved en lang tunge? Jeg kan jo kun gisne hej ida. ja det er nok en lidt alternativ fetish, men bare det at se en pige stikke tungen ud og bevæge den rundt og vise den frem kan jeg rigtig godt lide at se, ved ikke helt hvad det oprindeligt kommer af, måske tanken om hvordan den mærker... men en stor/lang tunge, og bare hel munden generelt, er jeg rigtig glad for:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg