Guest Sweex Skrevet 17. Januar, 2017 Når en gp tilbyder pariserfransk, hvad får man så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J93 263 Skrevet 17. Januar, 2017 (edited) Sweex skrev, for 1 minut siden: Når en gp tilbyder pariserfransk, hvad får man så? Google fortæller mig at det er superfransk (vidste det heller ikke selv) Redigeret 17. Januar, 2017 af J93 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 17. Januar, 2017 ..jeg vil gætte på tandløst fransk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen1999 75 Skrevet 17. Januar, 2017 I hvert fald oral sex uden.... Fransk "Fransk" dækker over oralsex. Tjenesten bliver også udbudt i andre former under forskellige betegnelser som luksusfransk eller superfransk. Ofte betyder det oralsex uden kondom, men det kan også betyde, at kondomet f.eks. kun dækker hovedet på kundens penis. "Gensidig fransk" er gensidig oralsex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 17. Januar, 2017 Det er et "gammelt udtryk" for fransk uden kondom, og fransk er så et blowjob uden kondom, dermed er pariserfransk et blowjob uden kondom, det er efterhånden blevet meget udvandet med eksempelvis en gpmtilbyder "superfransk" på skaft og testikler og efterfølgende montering af kondom. I sin originale udgave før HIV tiderne var pariserfransk et cim, come in mouth... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 17. Januar, 2017 Sweex skrev, for 40 minutter siden: Når en gp tilbyder pariserfransk, hvad får man så? Enig i, at ordet dækker over orale lækkeriet uden kondom. Men......Uden at det øvrigt skal skabe en længere debat omkring begrebsforvirring, så kan der i branchen være forskellige opfattelse af fransk i forskellige udgaver. Som tommelfinger regel skal man forvente, at lige meget hvad de forskellige franske ydelser kaldes på de velrenommerede klinikker så er det med kondom. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 17. Januar, 2017 Claire skrev, 1 time siden: ..jeg vil gætte på tandløst fransk Fint - så undgår man da bidemærker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 18. Januar, 2017 Søgte lige på det i de gamle tråde - og her er vel den bedste definition: Det blev også Jannie nogle uger senere, og denne gang havde jeg valgt "pariserfransk" - der som bekendt er fransk uden og udløsning i munden på pigen (men uden synk). Ca. 2/3 nede: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 18. Januar, 2017 Troede ellers det var den skønne akt hvor man får en gedigen suttetur imens man dasker blidt til hende med en nybagt baguette. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 18. Januar, 2017 Er vist en gammelt geografisk udtryk for superfransk. En overgang brugte man pariserfransk i Øst Danmark og Superfransk i Vest Danmark. Ser ud til at det Vest Danske udtryk har vundet indpas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 18. Januar, 2017 DJX skrev, for 8 timer siden: Troede ellers det var den skønne akt hvor man får en gedigen suttetur imens man dasker blidt til hende med en nybagt baguette. Med Brie .... Da jeg startede var Pariserfransk = med fransk uden kondom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 22. Januar, 2017 Trinetease skrev, den 18/1/2017 at 10:15: Med Brie .... Da jeg startede var Pariserfransk = med fransk uden kondom. De steder jeg er stødt på Pariserfransk, har det været uden gummi og med slug. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 22. Januar, 2017 DJX skrev, den 18-01-2017 at 02:13: Troede ellers det var den skønne akt hvor man får en gedigen suttetur imens man dasker blidt til hende med en nybagt baguette. hahaha...det synes jeg faktisk var sjovt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg