Hop til indhold
Guest Sweex

Hvad er pariserfransk ?

Recommended Posts

Sweex skrev, for 1 minut siden:

Når en gp tilbyder pariserfransk, hvad får man så?

Google fortæller mig at det er superfransk (vidste det heller ikke selv) :)

Redigeret af J93

Del dette indlæg


Link til indlæg

I hvert fald oral sex uden....

 

Fransk

"Fransk" dækker over oralsex. Tjenesten bliver også udbudt i andre former under forskellige betegnelser som luksusfransk eller superfransk. Ofte betyder det oralsex uden kondom, men det kan også betyde, at kondomet f.eks. kun dækker hovedet på kundens penis. "Gensidig fransk" er gensidig oralsex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Det er et "gammelt udtryk" for fransk uden kondom, og fransk er så et blowjob uden kondom, dermed er pariserfransk et blowjob uden kondom, det er efterhånden blevet meget udvandet med eksempelvis en gpmtilbyder "superfransk" på skaft og testikler og efterfølgende montering af kondom. I sin originale udgave før HIV tiderne var pariserfransk et cim, come in mouth...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 40 minutter siden:

Når en gp tilbyder pariserfransk, hvad får man så?

Enig i, at ordet dækker over orale lækkeriet uden kondom. Men......Uden at det øvrigt skal skabe en længere debat omkring begrebsforvirring, så kan der i branchen være forskellige opfattelse af fransk i forskellige udgaver. Som tommelfinger regel skal man forvente, at lige meget hvad de forskellige franske ydelser kaldes på de velrenommerede klinikker så er det med kondom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søgte lige på det i de gamle tråde - og her er vel den bedste definition:

Det blev også Jannie nogle uger senere, og denne gang havde jeg valgt "pariserfransk" - der som bekendt er fransk uden og udløsning i munden på pigen (men uden synk).

Ca. 2/3 nede:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Troede ellers det var den skønne akt hvor man får en gedigen suttetur imens man dasker blidt til hende med en nybagt baguette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Er vist en gammelt geografisk udtryk for superfransk. En overgang brugte man pariserfransk i Øst Danmark og Superfransk i Vest Danmark. Ser ud til at det Vest Danske udtryk har vundet indpas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
DJX skrev, for 8 timer siden:

Troede ellers det var den skønne akt hvor man får en gedigen suttetur imens man dasker blidt til hende med en nybagt baguette.

Med Brie ;-)....

Da jeg startede var Pariserfransk = med fransk uden kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 18/1/2017 at 10:15:

Med Brie ;-)....

Da jeg startede var Pariserfransk = med fransk uden kondom.

De steder jeg er stødt på Pariserfransk, har det været uden gummi og med slug.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DJX skrev, den ‎18‎-‎01‎-‎2017 at 02:13:

Troede ellers det var den skønne akt hvor man får en gedigen suttetur imens man dasker blidt til hende med en nybagt baguette.

hahaha...det synes jeg faktisk var sjovt :D.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...