Hop til indhold
deralte

Niapigen i Støvring

Recommended Posts

Jeg har i nogen tid  set på denne side www.niapigen.dk . Flot kvinde, slank uden at være mager, virkelig smuk. Virkeligheden, da hun åbnede hoteldøren var slet ikke som på billederne, så jeg valgte at gå igen. Sikke en skuffelse. 

     

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder skrev, for 10 timer siden:

Hvorfor var billederne helt misvisende?

Det var ikke hende. Det var en ikke så velskabt pige med håret i mange afrofletninger. Jeg er temmelig sikker på, at de er to piger der arbejder sammen. Da jeg var kommet frem til adressen og skulle ringe igen for at få værelsesnummeret, sagde pigen der tog telefonen; "Hallo, det er Nias telefon". Nia har sikkert været optaget af en anden kunde, og jeg blev så forsøgt spist af med den anden pige. Det er min teori.....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har først læst din anmeldelse nu. Så derfor sene svar.... det er mig på billederne... og som også ses på billederne på hjemmesiden har jeg haft afrofletning... jeg får tager nye billeder hver 4 måned... så de hele tiden opdateret med hår og hvis kroppen vægtere anderledes... 

men er da ked a, af du havde forventet noget andet... jeg kan jo desværre ikk være alles type. Selvom det ville være skønt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...