NoBS 1078 Skrevet 17. Januar, 2017 Skuer så langt i Mieles omkreds jeg kan. Skruer hunden på hårene i vanviddets moment. Patrioter i sygelig fædrelanderi overalt. Alabasterhudet, halvtbelæste, pølseforgiftede forretningskvinder eneste trøst. Leder efter landet overthere - ingen kan længere se det. Hvor er Jesus? Blot et bandemedlem med 13 tatoveret. De som beder gemmer til natten og græmmes for Søren Brun. Flygter til barberede roser, forførende ros til min størrelse, prøver en bådeog - min egen eskapisme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertolt Brecht 157 Skrevet 17. Januar, 2017 NoBS skrev, for 52 minutter siden: Hvor er Jesus? NoBS skrev, for 54 minutter siden: De som beder Brug MobilePray så er der ingen bekymringer uber haubt. NoBS skrev, for 56 minutter siden: Skuer så langt i Mieles omkreds jeg kan. Hvis det er en Miele opvaskemaskine, så er de standard 59 cm i bredden, så behøver du ikke at skue men kan let regne omkredsen ud....... In my head! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 18. Januar, 2017 @Bertolt Brecht - he he he - I like Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertolt Brecht 157 Skrevet 18. Januar, 2017 NoBS skrev, for 49 minutter siden: @Bertolt Brecht - he he he - I like En frisk lille djævle-uddrivelse til at starte dagen, hvis det kniber med at finde Jesus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg