Hop til indhold

Profiltekst

Featured Replies

Skrevet

Hej EG

Et lille spørgsmål. Inde under "mig selv" er der nedenstående røde tekst....

Når jeg trykker på knappen Annonceprofil bliver skærmen bare hvis og browseren arbejder ikke, så det bare er "venteskærm" indtil data er indlæst eller hvad det hedder. Hvordan får jeg udfyldt/vist de profiloplysninger jeg kan jeg har liggende andetsteds?

Har desuden oplevet at når jeg har redigeret i min annonce og trykker gem, så bliver skærmen også hvis/blank og jeg på klikke på tilbage-knappen i browservinuet for at komme til EG.dk igen ( og her ændringerne gemt)

På forhånd tak :)

Hvor er den normale profiltekst?

Alle annoncører(GP'er o.lign) skal nu have en betalt annonceprofil for at have en profiltekst. Derefter kan man finde vej til annonceprofilen - og dermed profilteksten - via knappen "annonceprofil", som er placeret dels herunder, men også ved siden af brugernavnet ovenover. Derudover er der også en knap ved siden af alle indlæg.

Annonceprofil

Skrevet

Kan jeg få dig til at ændre dit brugernavn til noget meget kortere, og så evt. overføre det nuværende til feltet "Titel". Det vil løse problemerne.

Skrevet
  • Author
Maya Kathrine skrev, for 1 minut siden:

Kan jeg få dig til at ændre dit brugernavn til noget meget kortere, og så evt. overføre det nuværende til feltet "Titel". Det vil løse problemerne.

Prøver lige :)

Skrevet
  • Author
Maya Kathrine skrev, for 5 minutter siden:

Kan ikke lige se hvor jeg ændrer mit brugernavn....:huh:

Skrevet

Nej ok sry :) Det er kun mig der kan gøre det efter det er oprettet. Så bare send mig det du ønsker i stedet, så ændre jeg det.

Skrevet
  • Author
Maya Kathrine skrev, for 52 minutter siden:

Nej ok sry :) Det er kun mig der kan gøre det efter det er oprettet. Så bare send mig det du ønsker i stedet, så ændre jeg det.

Tusind tak for hjælpen....Super hurtig service !! <3 :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.