Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte her forleden Suisi , ja der er jo nok nogle stykker herinde som kender hende enten fra Brylle eller Rugårdsvej hvor de flyttede til .

OG der er hun stadig, på Rugårdsvej,  bare i nr 183 :) . 

Selv om det var et stykke tid siden jeg besøgte hende sidst, måtte jeg med stor glæde konstaterer at hun stadig kan sit kram , super god massage og lidt ekstra lækkert til sidst :-P.

Det er nemt at finde og man kan parkere lige over for, eller i en lille sidegade tæt ved hvis man vil holde lidt væk fra hovedgaden .

Lille hyggeligt værelse med mulighed for bad.

For dem som ikke kender Suisi :  hun er en lille sød smilende thai pige med langt sort hår og mørke smukke øjne (   ja den beskrivelse passer på mange thai piger :lol: :D ) men hun ER super sød og meget imødekommende, så man føler sig rigtig velkommen .

Så det er helt sikkert et af de gode tilbud som er i byen, jeg kommer der gerne.

 

VH 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Adressen lyder bekendt, der er vist et også et bordel på stedet (ikke at sammenligne ;)).

Betyder det så at der ikke længere er thaimassage i nr. 242, eller er stedet igen blevet til 2? Hjemmesiden er da ikke opdateret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa, Jo der har vist været noget før på stedet , jeg har dog ikke været der før.

 

Jo der er skam stadig thai massage i nr 242 :) ,   så man skal så til at vælge når man kommer på rugårdsvej :)  .

 

VH 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bordellet annoncerer i EB i dag, så det er vel næppe lukket. Det er nok flere lejemål på adressen indenfor kategorien "kropsligt velvære". :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej , det skal forestås sådan, at Suisi giver massage i nr 183.

Og Patty og evt andre stadig er i nr 242. 

 

Hvis dette er forkert, kan Suisi eller Patty komme med en kommentar om det.

Hvor om alting er så er de begge to et par super søde og dejlige piger :) , som jeg altid glæder mig til at besøge :P

 

VH 

Redigeret af afløbsrenseren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
afløbsrenseren skrev, for 15 timer siden:

Nej , det skal forestås sådan, at Suisi giver massage i nr 183.

Og Patty og evt andre stadig er i nr 242. 

 

Hvis dette er forkert, kan Suisi eller Patty komme med en kommentar om det.

Hvor om alting er så er de begge to et par super søde og dejlige piger :) , som jeg altid glæder mig til at besøge :P

 

VH 

Hejsa. Hvordan fandt du Suisi på den nye adresse, hvis den ikke står på den officielle hjemmeside?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må være temmelig nyt. For der har været aktivitet på stedet i mange år, af både østeuropæiske og især mørke piger.

Det er muligt asiaten er der også nu, men tænker at hun bare lejer sig ind der sammen med de andre. Mutter som er en mørk kvinde bor vist stadig ovenpå.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Suisi har et værelse på 1.sal, hvor hun arbejder. Hun siger,at hun ikke arbejder så meget mere, så jeg vil mene at tidsbestilling er en god ting. Jeg forstod på Suisi, at hun ikke er mere , over på den anden side af Rugårdsvej ved Patty.

 

hun har intet med kælderen at gøre.

Redigeret af giganten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle,  kan man være sikker det er det rigtige tlf.nr. som oplyses her på siden, har prøvet at skrive til Susie men høre ikke fra hende ,det ligner hende ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Suisi arbejder ikke ret meget i weekenden, slet ikke hver anden weekend, så hun svarer sikkert ikke tlf når hun holder fri.

hun har ikke faste arbejdstide.

der er de samme ydelser og priser som i nr. 242

 

og ja, det er det rigtige tlf nr.

Redigeret af giganten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...