Hop til indhold

Recommended Posts

Se her er jeg meget interesseret :-)  overvejer selv et besøg, har skrevet lidt med hende - Hun lyder sød og venlig og bor  på Mols. 

Så jeg håber også på lidt info ;-)

 

Fræk Fyr

Redigeret af Stabilizer
private opl

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrækFyr skrev, den 17/1/2017 at 19:05:

Se her er jeg meget interesseret :-)  overvejer selv et besøg, har skrevet lidt med hende - Hun lyder sød og venlig og bor på Mols. 

Så jeg håber også på lidt info ;-)

 

Fræk Fyr

Hvornår havde du kontakt med hende, jeg har forsøgt at ringe et par gange uden held:(

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se her er jeg meget interesseret :-)  overvejer selv et besøg, har skrevet lidt med hende - Hun lyder sød og venlig og bor ved Knebel på Mols. 

Så jeg håber også på lidt info ;-)

 

Fræk Fyr

 

mister38, jeg skrev med hende i tirsdags og besøgte hende onsdag aften. Prøv at skrive til hende, det fungerede fint for mig. 

Om hende. En dejlig naturlig sød Q på ca 40 år. Dejlige store bryster som hun nyder at få slikket og æltet. Jeg gav hende en stor slikketur hvor hun bad om at få et par fingre i tillæg- det gav pote, i frække krampagtige orgasmer, frækt. 

Hun sutter godt uden. Kom i munden på hende 1. gang og mellem brysterne anden gang. 

Men dejlig fræk stund med kæl og nus på en næsten halvanden time. Så afsted med dig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er her ;O)

Hvis jeg ikke svarer, så det enten fordi dit nummer er anonym, og de besvares ikke. Eller jeg ikke har tid. Skriv en sms, så svarer jeg når jeg har mulighed for det :O)

 

Anna Louisa

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...