Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

var en tur i Hadsund Nørregade blev mødt af en meget ældre dame hun kunne slet ikke gi massage spild af penge 

• 1 year later...
Skrevet

Havde jeg da bare fundet denne tråd inden jeg bestilte tid der... hun er mega dårlig til massage. Først 15 minutter på ryggen og ben. Ingen system i massagen. Først lidt i nakken så ben og så midt på ryggen for igen at vi lidt på ben. Nå, om på ryggen så spørg hun massage og hånd job ? Jeg spørg til pris. 600 siger hun. Vi ender i 400. Og så fik jeg ellers en hel litr olie på ... hun hiver og flår i den stakkels lille fyr og efter 3 minutter begynder hun at sige, kom så, kom så Ja ja kom så....  Jeg måtte stoppe hende og be om mere massage i stedet for. Nej nej jeg prøver igen. NEJ  sagde jeg. Hun gav så lidt mere dårlig massage. Og sagde at næste gang skulle jeg lige skrive om jeg ville have mere end massage (FP)  for så havde hun en anden pige til det... så det må jeg prøve næste gang.. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.