Hop til indhold
Skumslukkeren

Massage Sara Kolding/Rødekro

Recommended Posts

Før jul besøgte jeg Sara i Kolding. Dejligt diskret sted – meget anonymt og med gode bademuligheder.

Jeg havde booket 30 min massage mm. men ændrede det til 45 min inden vi gik i gang, så vi også kunne nå lidt andet.  Først lige en kort snak om ønsker og muligheder, derefter bad og så op på Sara massagebriks (med hul til ansigtet). En dejlig massage med opvarmet olie, tilpas blød og semi pirrende. Ekstra frækt blev det da hun stod ved hovedgærdet og man kunne mærke hendes store naturlig bryster i nakken samtidig med mine hænder gik på opdagelse på Sara velformede bagdel. Når hun stod ved siden af briksen kunne man nemt snige en finger i nærkontakt med hendes glatte mis. Jeg havde ønsket prostata massage så da massagen var ovre hoppede hun op på briksen, satte sig mellem mine ben og gik forsigtigt i gang – nøj det var godt. Derefter over på sengen – på alle 4 med mig og så var det tid til strap-on. Det blev dog primært med fingrene – og HJ indtil jeg kom. Tid til et bad, et kram og på gensyn. Stille, roligt og lige som sådan et besøg skal være.

 

Den oplevelse var svær at få ud af kroppen og da jeg kunne se at Sara igen var klar efter jul, besøgte jeg hende v. Rødekro, privat og diskret.  1,5 time var booket så der var tid til mere end sidst og det fortrød jeg ikke et sekund. Massage som sidst, prostatamassage med udløsning til mig, derefter bad få at få olien af inden vi mødtes i hendes dobbeltseng. Der lå vi og hygge snakkede lidt, pillede og nussede. Vi lagde os i en 69´er og jeg slikkede løs – hendes mis er superskøn og af og til kunne tungen lige vandre op til hendes bagerste hul – det var lækkert. Den tur havde effekt på min pik som var blevet kampklar igen – Sara monterede kondom og suttede mig dejligt. Om på siden, Sara tog en dildo og lod mig bruge den på hende inden hun gik på alle 4 , suttede min pik helt klar og så var det tid til anal sex. Det var godt – og der gik ikke længe før jeg kom. Tid til endnu et bad, tøj på og et kram. Det var hver en øre værd og er man til en voksen kvinde med store naturlig bryster, så skal man ikke snyde sig selv for et besøg hos Sara.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry - glemte det og tænkte bagefter at med alle de tråde der i forvejen er om Sara så var det nemt ved at søge på hende. 

Men jeg er stødt på hende her:

https://www.eroguide.dk/profile/Sara/

http://www.sexpiger.dk/3605

https://www.guloggratis.dk/erotik/erotisk-kontakt/kvinde-soger-mand/annonce/35095156-massage-sara-privatdiskret-i-aabenraa

Enjoy :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sjovleg1 skrev, den 25/10/2017 at 17:46:

Har en aftale i næste uge, og skal nok fortælle om hendes sprøjteorgasme:)

 

Hvad så fik du besøgt hende??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mortenh skrev, den 6/11/2017 at 22:46:

Hvad så fik du besøgt hende??

Desværre måtte hun aflyse med kort varsel. 

Jeg har fået en ny aftale i næste uge, skal nok lave en anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sjovleg1 skrev, den 28/11/2017 at 07:46:

Desværre måtte hun aflyse med kort varsel. 

Jeg har fået en ny aftale i næste uge, skal nok lave en anmeldelse.

Yes yes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...