Hop til indhold

Recommended Posts

Hello brothers in crime,

Havde egentlig bestemt mig for en "kold tyrker" når det gælder GP'er MEN så fangede mine øjene denne annonce: https://massageguide.dk/P/new-100-real-tina-hot-from-cape-verde-is-back-cph--31742.html

For et par år siden var jeg 14 dage på ferie på Cape Verde og blev lidt smålun på mange af de piger der i omgivelserne - alle derned er relativt små (korte - modregnet mine 195 cm) men med fine kroppe.

Billederne på Tina var nok til at jeg bookede et besøg idag og det var noget af det fedeste jeg har gjort i lang tid!

Billederne i annoncen er 100 % hende og hun sendte mig direkte tilbage til min omtalte ferie og så fik jeg udlevet en af de mange beskidte fantasier jeg fik mens jeg var derned med en ægte pige derfra!! WAAUUU.....

Let at komme i kontakt med via sms, diskret sted, bad sammen først, god indlevelse med blide kys fra de blødeste afrolæber (dog uden tunge) og bad sammen efter. Hun taler udemærket engelsk og er her kun to dage til.......så skynd Jer hvis I vil opleve en genuin pige fra Cape Verde.

Hun kommer eventuelt tilbage på besøg i slutningen af Februar og det vil jeg så glæde mig til.......

/The Bluesman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...