Hop til indhold

Odense NATURAL BOOBS HH ANAL KYS MEGAFRANSK BOMBSHELL PAMELA

Featured Replies

Skrevet

KUNNE det tænkes nogle af jer havde haft kontakt eller mødt denne barmfagre kvinde??

Har jo mine tvivler på annoncens ægthed, eftersom hun bor MIDT på vejen hvis man klikker på Google kortet nede i højre hjørne.!!

Tror seriøst den eneste brystbombe som er "reel" i Odense er hende her http://www.sexpiger.dk/5616

Men hun er så til gengæld også total ægthed, og en virkelig frækkert. Men hendes priser er ligesom løbet lidt i vejret desværre....:(

Skrevet

You wrote that a person with whom you have provided the link to someone else, and that Pamela impersonating that person ....

Or google translate poorly explained:)

Skrevet

@sprøjte klar overskriften på din efterlysning passer ikke til pigen du linker til, det er Trineboobs du linker til :)

overskriften passer til pigen her, som @kitty25 poster https://annoncelight.dk/showad/221273

Skrevet
  • Author

Se nu min overskrift kære folkens!!

Men så skal jeg da linke til hende hvis det virkelig er SÅ svært.

https://annoncelight.dk/showad/221273

Er alle så med??

Og ja linkede til Trine Big Boobs fordi jeg tror hun er den eneste virkelige kvinde man kan møde her i Odense!

Redigeret af sprøjte klar

Skrevet
sprøjte klar skrev, for 3 minutter siden:

Er alle så med??

ahhhh...jo, læste den lige igen ordret, det forvirrer bare lidt at du bringer 2 piger på banen, og kun linker til den ene hvor overskriften ikke passer til :)

Skrevet

Så skal man jo til at definere hvad en virkelig kvinde  er...

synes Big bobs er løbet af sporet..

kan konkludere at der er 2 kvinder med mega store bryster,,,

Sexeren

Skrevet
  • Author
Sexeren skrev, for 5 minutter siden:

Så skal man jo til at definere hvad en virkelig kvinde  er...

synes Big bobs er løbet af sporet..

kan konkludere at der er 2 kvinder med mega store bryster,,,

Sexeren

Der er mange.....men bare ikke de ægte her på fyn........Vi bliver da bombet med falske annoncer konstant, altså mere dum er jeg dog trods alt ikke!!

Skrevet
sprøjte klar skrev, for 9 timer siden:

Har jo mine tvivler på annoncens ægthed, eftersom hun bor MIDT på vejen hvis man klikker på Google kortet nede i højre hjørne.!!

Hvis man bare har skrevet vejnavn sætter den jo markøren et tilfældigt sted på den vej. Hvis jeg bare skriver Odense uden nogen adresse vil markøren også vælge et tilfældigt sted i centrum.

Skrevet

Præcis!....Hvis man gider ulejlige sig med at ringe på nummeret eller sms, så får man faktisk en helt eksakt adresse på Nyborgvej.

Korrektion: Der er ganske rigtig to piger på adressen, men kun den ene med store bryster ;-) 

Skrevet
Big3lover skrev, for 10 timer siden:

Præcis!....Hvis man gider ulejlige sig med at ringe på nummeret eller sms, så får man faktisk en helt eksakt adresse på Nyborgvej.

Korrektion: Der er ganske rigtig to piger på adressen, men kun den ene med store bryster ;-) 

Og billederne på stedes annoncer er ægte...

Sexeren

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.