Hop til indhold

Recommended Posts

EliteMan skrev, for 10 timer siden:

Hej FriskFrejdig. Det kan være den søde dame på Grønnegade 82B har. God fornøjelse.

Er Grønnegade 82B et thai-sted?!

Det er ikke på Thailisten Vest, og jeg mindes ikke, at der har været thailændere der...?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thai-fan skrev, 1 time siden:

Det er ikke på Thailisten Vest, og jeg mindes ikke, at der har været thailændere der...?!

Nej der er en afrokvinde der.

Har været der de sidste 20 år tror jeg. Har før i tiden fået et godt blæs på vej hjem fra byen

Venligst 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 6 timer siden:

Hej igen. Nej det er en sød voksen braziliansk dame. Har besøgt hende flere gange. Hun bor der. Hun var dog vist ved at stoppe en overgang, men tror bare hun trængte til en pause. Gætter på hun kan besøges nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
hovsa skrev, for 2 timer siden:

Ved du hvem som er på stedet i øjeblikket og hvordan kvaliteten er?

Jeg endte derinde en sen nattetime, tror den var to eller tre. Det var en thai med silicone, fik ikke navnet, ikke noget specielt anbefalelsesværdigt. 

Grønnegade 82B er et noget omtalt sted herinde.  Jeg har ikke været der i mange år

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan kommer man i kontakt med hende i Grønnegade 82 B ??...skal være på de kanter i weekenden  ss

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal såmænd bare ringe til hende eller ringe på døren og spørge pænt, om hun vil have besøg. Vær sød og høflig, så har du måske en mulighed. Søg i Google på adressen ang. telefonnr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...