Baremig 1142 Skrevet 16. Januar, 2017 Kan det ikke være ligegyldigt? Nu har jeg jo så også fortalt mine forældre om min bedrifter og mine børns far ved det. De nærmeste af venner ved det også. Jeg synes da det er lækkert at se andre piger også at se mig selv i et opslag. Men igen sådan er vi jo SÅ forskellige 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 16. Januar, 2017 Er det virkelig nødvendigt at oprette en helt ny tråd, for at svare på et indlæg? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 17. Januar, 2017 Baremig skrev, for 9 timer siden: Kan det ikke være ligegyldigt? Nu har jeg jo så også fortalt mine forældre om min bedrifter og mine børns far ved det. De nærmeste af venner ved det også. Jeg synes da det er lækkert at se andre piger også at se mig selv i et opslag. Men igen sådan er vi jo SÅ forskellige Du sku så dejlig.! Jeg har det helt på samme måde.. Hvilket jo egentlig giver meget god mening når nu jeg selv tit laver disse selfie tråde.. Hehe.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 726 Skrevet 17. Januar, 2017 Kære piger. Det er da dejligt at i komme med alle de billeder af jer selv. I er da både smukke og se at se på. Selvfølgelig har det også en vis reklameværdi for jer, så man nemmere bliver fristet over at lave en aftale med en man har set her, frem for en aftale med en anden pige. Det ændrer imidlertid ikke ved at det stadig er mig der vælger. Derfor kære piger kom endeligt med flere billeder. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 17. Januar, 2017 migmanden skrev, 1 time siden: Kære piger. Det er da dejligt at i komme med alle de billeder af jer selv. I er da både smukke og se at se på. Selvfølgelig har det også en vis reklameværdi for jer, så man nemmere bliver fristet over at lave en aftale med en man har set her, frem for en aftale med en anden pige. Det ændrer imidlertid ikke ved at det stadig er mig der vælger. Derfor kære piger kom endeligt med flere billeder. Jeg vil sige min kunde base ikke er blevet hverken betydelig bedre eller værre med mine selfies.. Jeg gør det fordi jeg nok er en smule exhibisionist.. Og så når jeg keder mig.. Hehe.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kayano 200 Skrevet 17. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden: Jeg vil sige min kunde base ikke er blevet hverken betydelig bedre eller værre med mine selfies.. Jeg gør det fordi jeg nok er en smule exhibisionist.. Og så når jeg keder mig.. Hehe.. Hej, Jennifer ked dig gerne noget MERE helst hele tiden. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 238 Skrevet 17. Januar, 2017 øv ingen billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 17. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Jeg vil sige min kunde base ikke er blevet hverken betydelig bedre eller værre med mine selfies.. Jeg gør det fordi jeg nok er en smule exhibisionist.. Og så når jeg keder mig.. Hehe.. Korrekt. - Du er en rigtig lille ekshibitionist. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 17. Januar, 2017 (edited) JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden: Du sku så dejlig.! Jeg har det helt på samme måde.. Hvilket jo egentlig giver meget god mening når nu jeg selv tit laver disse selfie tråde.. Hehe.. Du må altså sige til hvis du kunne fristes til vi en dag mødes. Jeg kan sagtens være mobil for din skyld det var ikke et hit on. Men du virker bare ret så sød og dejlig Redigeret 17. Januar, 2017 af Baremig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 17. Januar, 2017 Plantard skrev, for 14 timer siden: Jeg fatter brik! Det har ikke den store betydning for mig at du fatter brik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 17. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden: Jeg vil sige min kunde base ikke er blevet hverken betydelig bedre eller værre med mine selfies.. Jeg gør det fordi jeg nok er en smule exhibisionist.. Og så når jeg keder mig.. Hehe.. Uffff. SE nu der igen! Er vi ret ens Hehe KUNNE det ikke være hyggeligt at mødes ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 17. Januar, 2017 (edited) Iscenesat Virkelighed skrev, for 15 timer siden: Er det virkelig nødvendigt at oprette en helt ny tråd, for at svare på et indlæg? DETTE var ikke et svar på jeres indlæg! MEN DENNE TRÅD følte JEG for.. Det er da vel FULDSTÆNDIG op til hver enkelte, af OS ALLE i dette forum, SÆRLIGT når vi er betalende herinde. ELLER hvad? Hvis jeg HELE tiden gør ting forkert så hvorfor ikke vejlede og råde?? HVORFOR tryne og latterliggøre? Just asking.. Jeg gør mit, Du gør dit på hver vores måde! Final discussion! Redigeret 17. Januar, 2017 af Baremig 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 17. Januar, 2017 Baremig skrev, for 2 minutter siden: DETTE var ikke et svar på jeres indlæg! MEN DENNE TRÅD følte JEG for.. Det er da vel FULDSTÆNDIG op til hver enkelte, af OS ALLE i dette forum, SÆRLIGT når vi er betalende herinde. ELLER hvad? Hvis jeg HELE tiden gør ting forkert så hvorfor ikke vejlede og råde?? HVORFOR tryne og latterliggøre? Just asking.. Jeg gør mit, Du gør dit på hver vores måde! Final discussion! Jamen, jeg spørge også bare? Du bliver ikke mere tydelig, af at din Caps lock tilsyneladende har sat sig fast. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 17. Januar, 2017 Jankanda skrev, for 6 timer siden: øv ingen billeder Enig med min bybo. Alle de selfietråde fik smilehullerne frem hos rigtig mange, og vi fik lidt kønt at kigge på selvom jeg af geografiske aldrig får besøgt de piger. I stedet har vi nu ingen selfietråde men en masse ondt-i -røven indlæg over de selfietråde, småskænderier og mindsandten om nogen ikke går personligt efter de piger der laver selfietråde med lidet flatterende udsagn om dem her og der. Det er måske bare mig, men jeg foretrækker selfiebilleder af flotte piger og positive glade tråde fremfor en lille borgerkrig på Eroguide om nogle få selfietråde. Hvis der er nogen der ikke kan klare de selfietråde så spring dem da over. Det gør jeg selv med de tråde jeg ikke kan klare på hyggesnak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J93 263 Skrevet 17. Januar, 2017 Baremig skrev, for 4 timer siden: Du må altså sige til hvis du kunne fristes til vi en dag mødes. Jeg kan sagtens være mobil for din skyld det var ikke et hit on. Men du virker bare ret så sød og dejlig Et sådant møde må da næsten kunne resultere i en lille lækker series selfies 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg