Hop til indhold
MrX

Stamkunde fordele - eller hva'?

Recommended Posts

Kære alle!

Bare et lille indspark, hvor jeg håber at andre ”liderlige” mænd og GP’er også kommer med betragtninger om emnet.

Jeg har gennem en årrække frekventeret glædespiger, og har selvfølgelig erfaringer i skalaen fra skidt til kanel.

De allerbedste oplevelser, har jeg fået som stamkunde ved den samme kvinde, hvor man ikke starter ved år 0 hver gang. Legene får lov at udvikle sig og man kan eksperimenter og bygge videre på det der fungerer og tænder en. Kendskabet til hinanden gør at meget er usagt, så der er mere handling end snak. Allerede når tiden bestilles er spillet i gang, og forventningsglæde er en fantastisk følelse. Og når så virkeligheden lever op til og ofte topper forventningerne er man i den 7. himmel.

Det er selvfølgelig forskelligt hvad vi går efter. Men for mig er det vigtigt, at møde en kvinde der kender lidt af tankerne i min snørklede hjerne og leger med. Så tænker i nok, at jeg bør være mere konkret med lysterne. Men for mig handler det ikke om en skræddersyet rollespil fra A til Z, men om en leg der bringer fantasierne i spil. Stikord kunne være, feminint/sexet tøj, hæle, famme fatale attitude gerne med en cigaret dinglende mellem røde læber, numseting, dirty talk, og selvfølge sut og knep.

Just my 50 cent ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alt det du skriver lige pånær det med CIGARETTEN lyder fantastisk. Jeg er meget glad for sådan et Sugardaddy/Sugarbabe forhold, hvor man ses fast og hvor man netop kan udvikle sig sammen og man ikke skal starte forfra hver gang. Så se du bare og få fundet dig sådan en fræk lille sag.:-P

Kram fra

StudineMILF :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Meget enig med trådstarter i hans overvejelser. Jeg opfandt for lidt over fire år siden begrebet "fast husbuk", hvor man holder sig fast til enkelt eller to. Det har jeg haft stor glæde af, hvilket også vil fremgå af flere tidligere indlæg.

Jeg kan varmt anbefale konceptet

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan godt blive kedeligt. Efter måske et år eller mere med den samme gæst hver uge, kan man godt nå et punkt hvor forholdet enten skal "udvikle sig" (Og for mit vedkommende, tager det mig altså ikke over et år, at finde ud af om jeg ønsker "mere") eller hvor man bare skal "gå hvert til sit". 
Der er nogle faste gæster, hvor linjerne er ret tydelige hele vejen igennem, og hvor jeg uge efter uge kan mødes med den samme kunde, uden at mærke noget særligt forventnings pres, og dermed bare kan slappe af og nyde selskabet, men det er ret sjældent, at jeg møder en kunde der formår at adskille "lysten" fra "lysten til mere".
Men det er min erfaring, at det tit udvikler sig fra hans side af; at han forventer mere og mere eller ønsker mere og mere, og at vi dermed ender med at sige farvel.

Engangs-/førstegangs møder kan være lige så fantastiske og har tit en helt særskilt spænding, som er svært at genfinde med en fast gæst, til gengæld har man selvfølgelig genkendelses glæde ved de faste.. fordele og ulemper ved begge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

...........Hvis man nu laver elskerinden til konen, kranen, madammen, så bliver man nødt til at være elskerinden utro for at få noget "fremmed."............:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Connoisseur skrev, Lige nu:

...........Hvis man nu laver elskerinden til konen, kranen, madammen, så bliver man nødt til at være elskerinden utro for at få noget "fremmed."............:ph34r:

Jeg har tidligere fanget kunder, her på EG, i at være mig utro :lol: De går under betegnelsen "Manwhore" 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har tidligere fanget kunder, her på EG, i at være mig utro :lol: De går under betegnelsen "Manwhore" 

Serious??? :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stamgæster er jo sygt dejlige at have.. Det betyder man gør tingene godt nok siden de gider komme tilbage igen og igen.. Det giver selvfølgelig også en helt anden forståelse for hinanden og gør at man kan snakke om løst og fast..

Det gør jeg nu også med nye gæster men de fleste er jo lidt mere tillukkede og private end mig.. Hahaha.. Hvilket jo også er forståeligt og helt okay..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hahaha.. Det har jeg også prøvet.. Faktisk en der var utro med blandt andet dig.. Hahaha.. Det lidt komisk..

ja, jeg har vist nogle kunder der besøgte dig før de mødte mig, det er nu ikke noget der kommer op i vores "bedtalk", jeg stalker dem bare på EG :lol:   Der er også en del brugere herinde, der har nogle temmelig voldsomme trackrecords og har været en tur forbi "alle" piger, det ka jeg godt li.. :P 

Serious??? :shock:

Ja.. men det er jo selvfølgelig i sjov ;) 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg er glad for 'faste' gæster - det gør mig glad når en gæst kommer igen. Og jeg får mere og mere ud af et både sexuelt og mentalt samvær hvis vi kender hinanden :-)

Jeg tænker på om de har det godt, haft en god ferie osv.....dog uden at overskride deres privatlivs grænse. 

For mig handler det ikke så meget om hvor ofte de besøger mig, nok mere om hvor meget de selv 'lukker' op for dem selv sammen med mig.

Det kan godt være at man betaler mig for Sex - men jeg nyder det altså bedst når jeg får noget 'igen' mentalt. 

Mænd som power-shopper blandt GP'ere når oftest til et 'jeg køber en vare' punkt. Og uanset penge eller ej - så er min krop og psyke ikke en vare.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan godt blive kedeligt. Efter måske et år eller mere med den samme gæst hver uge, kan man godt nå et punkt hvor forholdet enten skal "udvikle sig" (Og for mit vedkommende, tager det mig altså ikke over et år, at finde ud af om jeg ønsker "mere") eller hvor man bare skal "gå hvert til sit". 
Der er nogle faste gæster, hvor linjerne er ret tydelige hele vejen igennem, og hvor jeg uge efter uge kan mødes med den samme kunde, uden at mærke noget særligt forventnings pres, og dermed bare kan slappe af og nyde selskabet, men det er ret sjældent, at jeg møder en kunde der formår at adskille "lysten" fra "lysten til mere".
Men det er min erfaring, at det tit udvikler sig fra hans side af; at han forventer mere og mere eller ønsker mere og mere, og at vi dermed ender med at sige farvel.

Engangs-/førstegangs møder kan være lige så fantastiske og har tit en helt særskilt spænding, som er svært at genfinde med en fast gæst, til gengæld har man selvfølgelig genkendelses glæde ved de faste.. fordele og ulemper ved begge.

"Kræver / forventer" de lige så stille mere og mere ? eller hvordan ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg elsker faste gæster. Eller bare når den samme kommer igen uanset tidshorisont. Det må betyde jeg lavede et godt stykke arbejde første gang. Så det mega Nice. Hvis man er heldig at finde en som vil mere og mere. Så man kan prøve ting af og lidt voldsommere måske. Man stoler mere og mere på hinanden og bygger en tillid op. Jeg har ingen kedelige stamkunder synes vi gode til at udvikle os. Snakke sammen om alt osv. 

Men synes også nye kunder er dejlige. Men har jeg lidt en øv dag så tager jeg kun gæster jeg har mødt før ihvertfald til mit humør er i top. Det plejer ske efter et lækkert knald. Så super skønt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er kun stamkunde i Netto........... Mææææn en enkelt GP i en midtjysk by ser jeg da oftere end godt er for økonomien :D ..... Det er nok et kemi og lidt vane spørgsmål - noget med at vi begge efterhånden ved hvad vi kan lide hver især.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg skal være helt ærligt så besøger jeg sjældent den samme pige anden gang eller tredje gang, det er vist 4 gang jeg har besøgt den samme.

Jeg ved ikke hvorfor det er sådan, måske bliver det for kompliceret for mig, med rammerne hvis man kan sige det sådan. så er det nok også der hvor jeg kommer fra hvor det bliver lidt besværlig.

Om jeg kunne være "en fast husbuk" tja måske med tiden medmindre jeg skal blive ved med det her til jeg er halvfems og skinddød, så hellere den ægte varer hvor man ikke skal lade som om man at det er kærlighed...

men har vel drømme og længsler...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker også for pigerne og sikkert også gæsterne det skaber tryghed og tillid, det kan jo også være en skøn ting og kan betyde rigtigt meget for hver enkelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har det rigtigt godt med at besøge eller få besøg af den samme GP. Jeg synes det er sjovere og mere spændende. Mere vi lærer hinandens virkelige lyster at kende, der bliver det bare mere dejligt og frækt. Så det er da en klar fordel.

De skønne GP skal jo også have mad og der har jeg da flere gange haft fornøjelsen af, at vi har spist sammen og det er både på restaurant og også take away.  Det er selvfølgelig når vi har privat aftale. Jeg ser det som noget skønt, at lære hinanden at kende på flere måder.

Men der skal også noget nyt til indimellem, sådan til inspiration. Men jeg er så fast at 3 ud af 4 GP besøg er med en fast og det er der store og mange fordele ved.

Men vi er alle forskellige og forskelligt hvad vi tænder på, derfor er det også skønt med alle jer dejlige GP, som er der rundt i landet, tak for det og husk at alle fortjener respekt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 5 timer siden:

ja, jeg har vist nogle kunder der besøgte dig før de mødte mig, det er nu ikke noget der kommer op i vores "bedtalk", jeg stalker dem bare på EG :lol:   Der er også en del brugere herinde, der har nogle temmelig voldsomme trackrecords og har været en tur forbi "alle" piger, det ka jeg godt li.. :P 

Ja.. men det er jo selvfølgelig i sjov ;) 

Den havde jeg ik luret ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det med at møde den samme GP mange gange har da sine klare fordele. Man kender hinanden og nogle grænser som man selv har og som GP'eren har kan nemt blive overskredet. Man ved hvad der skal til for at hun kommer i den rigtige stemning og hun ved også det samme modsat. Det giver en større mulighed for at slappe af og få det fulde udbytte af samværet. Samtidig kan man også tale om andre ting som kan være af privat karakter, da man forventer en gensidig fortrolighed.

Omvendt er det også godt at prøve noget fremmet, selv om det oftest ender med kun at være en rimelig god oplevelse.

Set fra jer pigers synspunkt, må det da også være mere rart med kunder hvor det hele bare fungerer, da begge parter ved hvad der er spillereglerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 18 timer siden:

Hvordan skal forholdet "udvikle sig".? mere personlig kontakt??

Det gode ved at møde den samme gang efter gang, er det forudsigelige, sådan er det meste sex vel, samt at det netop skal være mere end dejligt samvær med pigen det tidsrum det står på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nuser9 skrev, for 6 timer siden:

Hvordan skal forholdet "udvikle sig".?

For eksempel ved, at man måske taler mere sammen efter et par gange og er mere tryg ved hinanden - de første par gange siger man måske ikke så meget.

Jeg åbner tit mere op efter et par gange med den samme.

Redigeret af Gorm

Del dette indlæg

Link til indlæg
nuser9 skrev, for 7 timer siden:

Hvordan skal forholdet "udvikle sig".? mere personlig kontakt??

Det gode ved at møde den samme gang efter gang, er det forudsigelige, sådan er det meste sex vel, samt at det netop skal være mere end dejligt samvær med pigen det tidsrum det står på.

..at man skal give mere og mere af sig selv: Der kommer en forventning fra kundens side, om at forholdet skal blive mere og mere intimt; "Nu har vi kendt hinanden x antal tid, hvorfor vil du ikke fortælle dit rigtige navn", "Hvorfor må jeg ikke vide, hvad universitet du går på, hvad uddannelse du tager?".
Det er helt naturligt at man er nysgerrig, hvis man møder et menneske man synes om, men det er også at overskride en grænse, at forvente/bede om at pigen skal blotte sit privatliv eller give "ekstra ydelser"  eller snakke med dig når hun har fri etc.

Og Note: Jeg har skam kunder som kender mit navn, min uddannelse og skole, min adresse, som har mit civile telefonnummer mm. Men det er fordi jeg selv har haft en lyst til at "åbne mig op", jeg ville aldrig gøre det, fordi kunden smider 2800 hver uge og syntes at "nu skal vi lære hinanden at kende"..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...