StudineMILF 9501 Skrevet 16. Januar, 2017 Hej i dejlige EG mænd Er der behov for besøg af en FRÆK MILF i Jylland ? Hvis JAAAAAAAAA, skriv gerne hvor evt i en privat PB. Tak for hjælpen. Hvis ikke så bliver jeg hjemme Kærlig hilsen SM 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 16. Januar, 2017 Tak for de mange private PB jeg allerede har fået. Jeg tror vidst der er brug for en FRÆK FRÆK Milf til at ruske godt op i jer MODNE fyre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 16. Januar, 2017 StudineMILF skrev, for 34 minutter siden: Tak for de mange private PB jeg allerede har fået. Jeg tror vidst der er brug for en FRÆK FRÆK Milf til at ruske godt op i jer MODNE fyre. såså.. husk at gemme lidt rester til de andre piger derovre, og god tur 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 16. Januar, 2017 Uha - vi er godt hjulpet på det område her - men lidt nyt blod går vi aldrig af vejen for Har du planlagt hvor? Vi har jo lidt større afstande... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 16. Januar, 2017 NoBS skrev, for 5 timer siden: Uha - vi er godt hjulpet på det område her - men lidt nyt blod går vi aldrig af vejen for Har du planlagt hvor? Vi har jo lidt større afstande... Århus, Herning og Ålborg r i mine tanker men laver helst kun 2 aftaler pr dag så gerne 1,5 til 2 timer og kan hentes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 17. Januar, 2017 StudineMILF skrev, for 23 timer siden: Århus, Herning og Ålborg r i mine tanker men laver helst kun 2 aftaler pr dag så gerne 1,5 til 2 timer og kan hentes Herning og til nød Ålborg lyder sørme fint - og lange tider også .... Jeg holder øje med din annonce ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg