Hop til indhold
Thormod66

PP i Århus - Joy

Recommended Posts

Wow - hun er en skøn Q

fik lidt tid i overskud her til formiddag og talte lidt ælle bælle mig fortælle og så faldt valget på PP - troede egentlig Gib var på job - det var hun ikke, men valget stod imellem to andre.

jeg valgte den spinkle og yngste af dem og det var et godt valg. Jeg kunne selvfølgelig ikke vide om den anden var mere skøn...

fik en behagelig massage på bagsiden med skønne strejf imellem stængerne og så fik vi aftalt slagets gang - puha da det var sgu en dejlig oplevelse. Hun kunne godt lide mit tungearbejde og jeg nød hendes arbejde med mini Thor :-) 

hun skal besøges igen uden tvivl

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak for tippet. En skøn oplevelse. Hun er ikke super smuk, men køn og ganske charmerende. Og så har hun en dejlig naturlig krop, med dejlige naturlige bryster. Hun forstår at give en god oplevelse. Hun er med på det hele og jeg var ganske overrasket over hendes indlevelse. Der var et tidspunkt  hvor jeg næste tror at hun var mere liderlig end mig. :) ja sådan følte jeg det i hvert fald. De kan deres kram. Jeg har prøvet Gip en del gange og Am som var der for et halvt år siden. Men denne unge pige kan fint måle sig med dem og der er noget ganske uskyldigt og indbydende over hende. Hun fortalte at hun skal tilbage til Bankok om 3 ugers tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Thormod66 skrev, den 16/1/2017 at 10:48:

Wow - hun er en skøn Q

fik lidt tid i overskud her til formiddag og talte lidt ælle bælle mig fortælle og så faldt valget på PP - troede egentlig Gib var på job - det var hun ikke, men valget stod imellem to andre.

jeg valgte den spinkle og yngste af dem og det var et godt valg. Jeg kunne selvfølgelig ikke vide om den anden var mere skøn...

fik en behagelig massage på bagsiden med skønne strejf imellem stængerne og så fik vi aftalt slagets gang - puha da det var sgu en dejlig oplevelse. Hun kunne godt lide mit tungearbejde og jeg nød hendes arbejde med mini Thor :-) 

hun skal besøges igen uden tvivl

Er det den Joy, der var hos Wendy's i Randers sidste år? Eller det ved du måske ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...