Hop til indhold
Baremig

Til de DANSKE smukke GP'er

Recommended Posts

Jeg tror det fordi du har sat det forkert. Dit opslag  er til GPerne dvs. det skal op hvor KUN GPerne kan se det tror jeg.

Er det ikke flyttet dertil ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ude foran hvor du kan gå ind og se anmeldelser f.eks men så bare under LUKKET FORUMS FOR ANNONCØRER. Der kan man se dit opslag.

Kram

StudineMILF :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 55 minutter siden:

Ude foran hvor du kan gå ind og se anmeldelser f.eks men så bare under LUKKET FORUMS FOR ANNONCØRER. Der kan man se dit opslag.

Kram

StudineMILF :)

Hihi ja som kun kan ses hvis man annoncerer herinde fra :D 

Så nu fik jeg da lige lavet et abonnement ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Baremig skrev, for 37 minutter siden:

Hihi ja som kun kan ses hvis man annoncerer herinde fra :D 

Så nu fik jeg da lige lavet et abonnement ;) 

Ja der skal jo være lidt fordele for os som betaler :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ej, hvor er jeg træt af alt koster penge. Det snar ikke sjovt at være deltids pige. Alle steder koster det jo det samme om mdr uanset hvor meget man bruger det. :( Men arbejder ikke nok til jeg gider betale mere. Men måske jeg skal det:huh: altså arbejde mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
TrineMuz skrev, for 1 minut siden:

Ej, hvor er jeg træt af alt koster penge. Det snar ikke sjovt at være deltids pige. Alle steder koster det jo det samme om mdr uanset hvor meget man bruger det. :( Men arbejder ikke nok til jeg gider betale mere. Men måske jeg skal det:huh: altså arbejde mere.

Hvis Mænd hele tiden piller tøjet af dig skal du jo ikke vaske så ofte

win win

Del dette indlæg

Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 36 minutter siden:

Vaske? Tror ikke jeg forstår?

Jeg tror Havnebumsen har drukket af havnebassinet søde TrineMuz. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 52 minutter siden:

Hvis Mænd hele tiden piller tøjet af dig skal du jo ikke vaske så ofte

win win

Vil du lige skære dette ud i pap ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Wtf....troede kun at EG var til hvor købesex kunder kunne dele deres oplevelser, nu er det åbenbart overgået til et rent salgs/annoncerings for glædespiger, samt et forum hvor pigerne kan lave aftaler med potentielle kunder...men det er nok udviklingen, det er tid til at komme videre.

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grækeren skrev, for 9 minutter siden:

Wtf....troede kun at EG var til hvor købesex kunder kunne dele deres oplevelser, nu er det åbenbart overgået til et rent salgs/annoncerings for glædespiger, samt et forum hvor pigerne kan lave aftaler med potentielle kunder...men det er nok udviklingen, det er tid til at komme videre.

Jeg forsøgte at hjælpe en GPer der ikke har været her så længe så ved ikke lige hvor du vil hen med det du skriver. Jeg tror desuden du er en anelse gammeldags i din måde og tænke på. Vi lever i "Det Moderne Samfund" ikke "Det Traditionelle". God Mandag til dig. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså jeg betaler pr mdr for at være her på siden men har endnu ikke kunne finde det lukket forum for os GP'er.

Aner ikke hvor jeg skal lede efter det:huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren
StudineMILF skrev, for 52 minutter siden:

Jeg forsøgte at hjælpe en GPer der ikke har været her så længe så ved ikke lige hvor du vil hen med det du skriver. Jeg tror desuden du er en anelse gammeldags i din måde og tænke på. Vi lever i "Det Moderne Samfund" ikke "Det Traditionelle". God Mandag til dig. :D

Må jo gå ud fra du kan læse...så prøv lige og læs mit indlæg igen, og denne gang med de objektive briller....op med humøret, solen skinner også på dig, held og lykke med din mission, ha en forsat god dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grækeren skrev, for 17 minutter siden:

Må jo gå ud fra du kan læse...så prøv lige og læs mit indlæg igen, og denne gang med de objektive briller....op med humøret, solen skinner også på dig, held og lykke med din mission, ha en forsat god dag.

Vi GP'er er også mennesker og er også værdige til et forum hvor vi kan finde sparring mellem ligedannet erhverv. Vi skal også kunne tale sammen og støtte samt bakke hinanden op. På denne måde ender vi alle som de lykkelige GP'er (Luder om du vil det). At dele erfaringer og oplevelser er for os også en måde at give slip på diverse bekymringer og tanker vi måtte have med os. ;)

God mandag til jer alle. 

Med et positivt sind og tanke vil man tiltrække positive mennesker og energier <3:D 

Have a Happy Day yall :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grækeren skrev, 1 time siden:

Jeg tror jeg ved hva du mener. Og ja, efter at du lukkede det gratis annonceringsforum er mange "som sælger ydelser" (ikke kun lyserød) blevet meget kreative. Men så længe EG ikke synes det over kanten så det jo nok ok. Men at dele at man har fået nye billeder eller andet for opmærksomhed uden det en annonce er jo helt ok selvom det meget tæt på en annonce.:P

Redigeret af TrineMuz

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 3 timer siden:

Vil du lige skære dette ud i pap ?

Det, som Havnebumsen nok mener, er, at Trinemuz ikke slider så meget på tøjet/behøver vaske det så tit, når hun har bar numse halvdelen af dagen. Hvorved hun kan spare lidt på udgifterne og bruge besparelsen til en annonce :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 1 time siden:

Men at dele at man har fået nye billeder eller andet for opmærksomhed uden det en annonce er jo helt ok selvom det meget tæt på en annonce.

Det jo også de færreste mænd der klager over når en pige ligger nye billeder op her på forummet ;)

Men du kan da gøre det samme, søde Trine? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
gerog skrev, for 3 minutter siden:

Det jo også de færreste mænd der klager over når en pige ligger nye billeder op her på forummet ;)

Men du kan da gøre det samme, søde Trine? ;)

Jeg klager ikke. Bestemt ikke. Så havde jeg da ikke gidet at like disse ting. EG er bare en kæmpe tidsrøver lidt som Facebook. Men jeg tænker det er det han mener.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TrineMuz skrev, Lige nu:

Jeg klager ikke. Bestemt ikke. Så havde jeg da ikke gidet at like disse ting. EG er bare en kæmpe tidsrøver lidt som Facebook. Men jeg tænker det er det han mener.;)

Ja, EG er en ucensureret udgave af FB, hvor man ligge nøgenbilleder ud uden at det bliver slettet ;)

Og heldigvis minus madbilleder og åndsvage check-in fra folk der er i fitness centeret :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
gerog skrev, for 3 minutter siden:

Ja, EG er en ucensureret udgave af FB, hvor man ligge nøgenbilleder ud uden at det bliver slettet ;)

Og heldigvis minus madbilleder og åndsvage check-in fra folk der er i fitness centeret :D

Ej, helt ærligt. Det jo min private profil du referere til der. 

Masser af madbilleder og indtjekning i diverse fitnesscenter... men ja, dette forum gir så meget mere mening. Med dæk profiler og profilbilleder af kendte eller trutmund, røv og patter.:D:lol: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...