Hop til indhold

Nu stopper det

Featured Replies

Skrevet

Alt det håndarbejde der er så populært for tiden, så hellere en anden slags "håndarbejde"

IMG_0002.JPG

Skrevet

:) det der, det er lige i overkanten.......den bliver lækker med en god gang trafikfilm og efter noget tid i vejr og vind 

Skrevet

Ja jeg er helt enig i at den anden form for håndarbejde er meget meget bedre :-P

Skrevet

Så er man altså detaljeorienteret - når reservehjulet er pakket ind i luksus :ph34r:

Sagt med er smil på læben - kunne det tænkes det er en kvinde der har fået den ide? :P

Godt spottet Randersand.

Skrevet
PushingLimits skrev, for 35 minutter siden:

Så er man altså detaljeorienteret - når reservehjulet er pakket ind i luksus :ph34r:

Sagt med er smil på læben - kunne det tænkes det er en kvinde der har fået den ide? :P

Godt spottet Randersand.

Billedet er fra USA - butikken i baggrunden er en af de mange "Michaels" butikker :) 

Skrevet

Elsker hjemmestrikkede ting. 

Strømper, huer, halstørklæde osv. Er man god til at strikke så trøjer og kjoler også et hit men det der er squ klamt. 

Jeg er elendig til at strikke men hvis nogen er gode så aftager jeg gerne. Bruger 35-36 i strømper❤

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.