champ69 83 Skrevet 15. Januar, 2017 (edited) Cintia Silvers annonce gav grund til mistanke, men hun har virkelig en god røv og har nogle gode videoer. Så jeg tænkte at give det en chance, for hvis det nu var hende, så ville det være skønt. Eftersom at hun har været i Sverige en del og arbejde, så tænkte jeg at give hende en prøvetur. Alt blev aftalt med priser osv. , men da jeg dukker op, så var der ikke svar, hverken på opkald eller sms. Hendes priser virker også en del billegere her I DK, end de priser hun har i Sverige, så jeg undrer mig om det overhovedet er hende.... Så desværre spild af tid, dog ikke penge .... Annonce: Redigeret 15. Januar, 2017 af champ69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CuriousDk Skrevet 16. Januar, 2017 Jeg tror, at den er god nok. Jeg har prøvet hende i Sverige og det var ikke noget at råbe hurra for. Halv-kølig betjening og meget prof. Så du har nok sparet pengene og kan bruge dem på noget bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg