Hop til indhold
ErnieT

Barcelona - Chicas Orientales

Recommended Posts

Netsøgninger på asiatiske GP i Barcelona er totalt uoverskueligt med flere hundrede annoncer.

Så måske er der en eller flere der kan bidrage med egen erfaring i denne jungle.

Om det er Thai, Japan, Kina, Korea, der er ophavslandet er ikke vigtigt, men søde, slanke, unge nips og gerne to til en trekant, er at foretrække.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nærmeste pendant til eg uden sammenligning i øvrigt - men konceptet med brugeranmeldelser af gudinderne er det samme og meget troværdigt, og særligt vil du bemærke de mange IKKE fakede fotos af de mange særdeles dejlige kvinder - hvad angår din niche - formoder jeg, at du på sitet bedst vil evne at spørge om erfaringer og danne dig dygtige indtryk 

 

https://www.sexomercadobcn.com

 

sumisas er også god

 

og nouvoloquo

 

mdn førstnævnte er superb

 

jeg er der som bruger..

 

sprogligt er jeg til spansk også (jaja brødre.... Også jader) men jeg formoder, du kan klare dig med engelsk - ellers google translate

 

evt. Pm

 

good hunting, Mr. ....

 

mvh 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige kigget ind.... Send gerne pm om foretrukne kriterier ang. køn, transkøn, mm. og lign. Hvis ikke her så pm

mvh 

 

meeeen fodfolket er jo nok interesseret, så bare her... Smiler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...