Hop til indhold
The human

Dejlig positiv overraskelse med thai.

Recommended Posts

Har længe overvejet om jeg skulle skrive anmeldelsen eller ikke. Men nu kommer den. 

Jeg var i tvivl om for der har været et par gange. Og det var okaaay uden at være andet end det var. Men i dec. På vej hjem fra byen uden at være rigtig fuld, blev jeg lidt liderlig og havde ingen kontanter på mig. Men havde før prøvet mobilpay ved thai pigerne på nyborgvej 22 ved værtshus. Kl. Var tidligt morgen/ sen nat. Sidste gang jeg var der var der 66-9 piger i meget svingede alder og størrelse, så håber inderligt at en af de små tynde unge piger vil åbne op. Det var ikke lige det. En 160 cm høj thai kvinde i ca. 35 år vil jeg skyde på. Kom ind i stuen hvor jeg fik menu kortet, er lidt kedeligt og halv dyrt. Men var bare liderlig. Kunne se to yngre piger ligge og sove der inde. Men det var hende der åbnede der havde vagt. Valgte 45 min med massage, dansk, fransk. 1500,- Bobs 

Blev vidst ind på værelset med musik. Tog mit tøj af og lagde med på mave 1 min efter kom hun ind af døren i en gennemsigtig sort natkjole med undertøj under. Hun gik i gang med massage som var nogenlunde, meget blidt, men har fået bedre. Efter 10-15 min vente jeg mig om og hun startede med mine lår. Hun tog sin kjole af og kunne nu se en bred tattoo på lænden. Spurgte om jeg måtte røre.. - jaja sagde hun og rev sin bh af. Faldt forover så jeg hev hendes trusler af. Her var pikken vågnet rigtigt meget.  Hun tog min pik i hånden og rykkede lidt. Normalt er det her de altid proppe gummi på og kaster sig på ryggen. Men hende her- hun kravlede og og kyssede mig.. med tunge endda.. ikke prøvet før..var ret godt.. kiggede og spurgte på halv engelsk og hun ku smage. -øhhh ja .. ja.  Og med ét havde hun hele pikken i munden og mine fingere i fissen. Gjorde hun godt. Få minutter efter smed hun gummi.på og satte sig op at ride. Her kunne jeg ældte hendes rigtige brystet i en vel ca. D skål. Slikkede  på dem og så 20 hop op og ned og hun lagde sig på ryggen. Og jeg gik ned på hende. Smagte dejligt og hun nød det. Ret så sikkert. Små stønnede og små bitte skrig når hun pressede mit hovede hårdt ned af og klemte benene rundt om mit hovede efter en go omgang der blev det til missionær med benene på mine skuldre og ellers trykke igennem. Hun var pæn normal bygning og let. Og med en hurtig vending røg hun rundt i doggy med røgen op og hovedet ned i puden. Tog hende bagfra mens hun små pustede, tænkte et lille klap i røven måske kunne være nået?!. Ja det tror jeg for med et skød hun ryg og fik lov flere gange med lidt mere kræft uden det var hårdt. En fingere på hul 2 og nullert lidt. Et klask med og jeg kom stort. . Faldt sammen og pustede lidt. Mens hun fik rengjort lillemanden. Lidt nussede og så gik hun ud mens jeg tog tøj på. Kom ind og satte sig ved siden af da jeg tog strømper på og gav mig to kys sagde tak og spurt om jeg vat tilfreds.. og det var jeg faktisk rigtig meget i forhold til de andre ikke særlige gode oplevelser. 

Hun var super venlig og passede med 50 min. Efter var ude igen. 

Stedet. Ikke det helt vilde.

Massage 5-6/10

Pigen 9 / 10. 

Fik desværre ikke navn. Kun hendes tattoo jeg kan huske. 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt med sådan en god oplevelse - lige da du trængte til det. :-)

Har selv været der engang. Men nok ikke med den samme kvinde da jeg ikke husker nogen tatoo. Blev lukket ind af en pæn lidt buttet kvinde på måske 30. Den dag gik der også en ret ung pige rundt i lejligheden som så rigtig lækker ud. Hende kunne jeg også virkelig godt tænke mig at have sat tænderne i. Men måske er det rent faktisk de lidt ældre der giver den bedste betjening. De har nok trods alt en større erfaring. :-) Som jeg husker det havde jeg intet at udsætte på hendes betjening. Måske man snart skulle der hen igen. :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der fredag aften, blev lukket ind af en pæn, høj thai, vil tro 170 cm, ca 35-40 år , mener hun kaldte sig Pin.

Måske den samme som The human mødte, lændetatovering var der, pæn og slank, dog vurdere jeg hendes velformede bryster til max C.

Oplevelsen var stort set den samme som human beskriver. Hun tungekyssede, var vild med at blive slikket.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været der i weekenden.

Kom om natten, men på trods af at jeg nok vækkede pigen var der kun smil og venlighed.

 

Købte en pakke med massage of dansk.
Massage var ikke den helt store oplevelse, nærmest bare en let håndspålæggelse af en påklædt model, men bestemt behageligt, bare ikke massage. Under den del af vores indgåede aftale var der ingen berøringer af de intime områder, så jeg var blevet lidt skeptisk med hensyn til den anden halvdel af aftalen.

 

Da massagen var overstået røg tøjet af tøsen, som for øvrig var ret frækt – altså tøjet. Nu skiftede stilen en del og al berøringsangst for sexualrelaterede kropsdele forsvandt. Hun kravlede ned mellem mine ben og begyndte at kysse og nusse mine nosser og pik – ikke dårligt. Efter en stund måtte jeg bare have dyret ind i varmen. Gummiet kom på og hun lagde sig på ryggen. Min foretrukne stilling, så man kan se pigens ansigt medens man arbejder.

Efter en del borearbejde, var det tid til en pause, hvor jeg galant tilbød en mundtlig modydelse, hvilket hun ikke havde noget imod.

Det kunne hun åbenbart godt lide. Efter en stund ændrede støjniveauet sig og der kom en ny eksotisk smag i fissen. Jeg er ret overbevist om at hun kom – ellers er hendes skuespiller niveau hævet et langt stykke over hvad man ser i ”Badehotellet”.

Rollerne blev byttet og lillemand kom igen ind i munden. Jeg fortalte, at jeg ikke har noget mod berøring af udstødningsrøret - og gerne med mere end en finger. Mere olie kom frem og der blev forsigtigt eksperimenteret med fleksibiliteten. Det var så her jeg afslørede, at jeg sagtens kan tage en hel hånd, og ikke ville have noget imod at det blev hendes. Lige her bliver jeg tit mødt med en del skepsis – åbenbart ikke en aktivitet der er udbredt i asien.

Her skal der gives point for åbenhed og velvilje for at afprøve nye grænser. Efter god brug af olie og blid udvidelse gled hånden op i mig – den fedeste følelse at være fyldt helt ud.

Efter udblokningslegen endte vi seancen med at hun spillede mig af.

 

Pigen, hvis navn er ”A”, (ikke den ”A” der tidligere har huseret i Odense, og som også var ret god til sit job) kan kun anbefales. Pæn pige – et sted i 30’erne vil jeg tro. Dejlige bryster, pæne fødder og en fisse der er god plads i - og som kan tage mere end en finger, hvis man kan lide det.

De bedste anbefalinger herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cosmer322 skrev, for 6 timer siden:

en fisse der er god plads i - og som kan tage mere end en finger,

Skal det forstås sådan at du gav hende flere fingre på en gang? Eller hele hånden?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...