Hop til indhold
JenniferRomantica

Jenni og Alex hygger på en søndag.

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Vi prøver i hvertfald vores bedste.. Det tog en del forsøg da @Alexandra er en lille grinebidder.. Hahaha.. 

... og det er du ikke? ;-)  Gad nu godt at ha' været en flue på væggen...
Selvom man føler at alt er set - så er der stadig nyt på billederne :-)  Dejligt..

Dressmann

Redigeret af Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Vi prøver i hvertfald vores bedste.. Det tog en del forsøg da @Alexandra er en lille grinebidder.. Hahaha.. 

Tror du ikke at du skulle tage et weekend kursus i fotografi ? du bliver ved med at holde telefonen foran ansigtet :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dressmann skrev, for 4 minutter siden:

... og det er du ikke? ;-)  Gad nu godt at ha' været en flue på væggen...
Selvom man føler at alt er se - så er der stadig nyt på billederne :-)  Dejligt..

Dressmann

Det er jeg bestemt.. Men det nemmere at give andre skylden.. Hahaha.. 

Jamen vi prøver at være innovative.. Hehe.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa :D

Skønne billeder trods din Samsungs mangel på pixels  og man bliver bare i godt humør når man ser jer sammen og hvilket deja vu :D last man stranding haha 

Godt det snart er februar :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ååååååååååhhhhhhhhh gud......... (ja ham må jeg godt tage i ed når i er så tæt på) 

I er jo bare for søde og lækre. Et par fantastiske piger. ;) Og SUPER GODT din Samsung stadig virker. ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Halløjsa alle sammen..

Nu vi snart klar til et nyt Sexparty

Sexparty. Hvornår. Hvem. Hvor meget? :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Planen er d. 2 marts fra 12-15, Mig og Alexandra og alle de mænd der finder mod til at deltage.. Hehe.. Og prisen er 2300 for de 3 timer:wub:.. 

Hmm.. Lyder tiltalende. :wub: Ku være jeg skulle dukke op denne gang. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så blev den sagnomspundne trappe , uden det endnu mere sagnomspundne manglende gelænder, i Fjenneslev endelig foreviget :D. .... Tak til Samsung !! Hullerne er der, så nu mangler der bare en handyman :ph34r:.

Eventyrlige billeder btw ;):D......man fristes næsten til at tænke eventyrpiger :shock:;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
rumble skrev, for 2 minutter siden:

Så blev den sagnomspundne trappe , uden det endnu mere sagnomspundne manglende gelænder, i Fjenneslev endelig foreviget :D. .... Tak til Samsung !! Hullerne er der, så nu mangler der bare en handyman :ph34r:.

Eventyrlige billeder btw ;):D......man fristes næsten til at tænke eventyrpiger :shock:;)

Hvis du kigger på Alexandras skulder så kan man lige ane en pind der er blevet sat langs væggen til at holde fast i når man gå op og ned af trappen.. Hehe.. Selvom det nok ikke lige er det man fokuserer på.. Eller det burde det ikke være.. Hehe.. 

Og lokationen er helt godt gættet.. Man fristes næsten til at tro du har haft din gang på de trapper.. Hehe.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 18 timer siden:

Halløjsa alle sammen..

Nu vi snart klar til et nyt Sexparty i den anledning syntes vi i skulle have lidt godt at kigge på.. Hehe.. Håber i nyder dem vi nød bestemt at tage dem;):P..

20170115_161826.jpg20170115_161637.jpg20170115_160821.jpg20170115_155915.jpg20170115_155833.jpg20170115_160535.jpgScreenshot_20170115-161021.pngScreenshot_20170115-161731.png20170115_160518.jpg

20170115_160217.jpg

Kys og Knus Jennifer og @Alexandra

Kan godt være den Samsung ikke tager billeder  i så god kvalitet, men den fanger dælme gode motiver :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alexandra skrev, den 15/1/2017 at 16:42:

Jeg elsker at have det sjovt med dig søde, og glæder mig til at holde en fest med dig og alle de dejlige mænd :)

Og nu sexparties hvor pigerne vil kneppe om kap. - Jeg bliver mere og mere forelsket i Romantica's udbud af piger. - Men derfor kan jeg jo godt have Alexandra som favorit til den lækreste ydelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...