Hop til indhold

Recommended Posts

Guest chris 60

PPthaimaasage i Thorvaldsensgade i Århus. Med 1 pige. 2 piger koster lidt mere, men det snakker i om, når du er der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hanhan skrev, den ‎15‎-‎01‎-‎2017 at 13:18:

Hej Folk

Hvor i Århus får jeg fuld pakke for en tusse, ved første besøg?

Hun må gerne være ung, sprød og lækker!

Har du overvejet SIAM på Jyllands Allé 8?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har Siam unge piger, og er der "altid" my mugged for fuld pakke? :-) også som førstegangsbesøgende.

derudover, er der så nogen der ved, hvordan situationen på Jens baggsensvej 3 ser ud for tiden? :) er det unge piger, og er fuld pakke "garanteret" hvis man vil det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, den ‎23‎-‎01‎-‎2017 at 12:34:

PPthaimaasage i Thorvaldsensgade i Århus. Med 1 pige. 2 piger koster lidt mere, men det snakker i om, når du er der.

Ja, jeg var der for nyligt og aftalen var 1000 kr. Da vi var færdige forlangte hun 1400,-
Plattenslageri. Jeg skrev en anmeldelse og flere har åbenbart samme oplevelse. Dem vil jeg fraråde!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
BennyBom skrev, for 9 minutter siden:

Ja, jeg var der for nyligt og aftalen var 1000 kr. Da vi var færdige forlangte hun 1400,-
Plattenslageri. Jeg skrev en anmeldelse og flere har åbenbart samme oplevelse. Dem vil jeg fraråde!

Javel. ok. Men det er ikke hvad jeg ellers har læst blandt anmeldelserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 14 timer siden:

Javel. ok. Men det er ikke hvad jeg ellers har læst blandt anmeldelserne.

Nej, det er jeg klar over - for det var pga de fine anmeldelser at jeg drog afsted. Jeg blev slemt skuffet. Det kan være en enlig svale eller det kan være den nye stil, det ved jeg naturligvis intet om. Jeg finder nok heller ikke ud af det, for jeg sætter ikke mine ben der igen efter den oplevelse.
Enhver må jo selv vurdere og tage ansvar for hvem de vil besøge. Det må brødrene jo selv afgøre :) Nu har de mulighed for at tage min oplevelse med i overvejelserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BennyBom skrev, den 30/1/2017 at 17:47:

Ja, jeg var der for nyligt og aftalen var 1000 kr. Da vi var færdige forlangte hun 1400,-
Plattenslageri. Jeg skrev en anmeldelse og flere har åbenbart samme oplevelse. Dem vil jeg fraråde!

Hvorfor betale mere end aftalt? det åbner jo bare op for at de forsøger og platte andre !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
pioneermandem skrev, den ‎07‎-‎02‎-‎2017 at 14:04:

Hvorfor betale mere end aftalt? det åbner jo bare op for at de forsøger og platte andre !!

Se, normalt er jeg ikke konfliktsky. Jeg afviste hende ret bestemt, men hun fulgte efter mig ud igennem butikken og ud på gaden. Lige der blev jeg enig med mig selv om at det ikke var 400 værd at tage den konflikt. Jeg tænker (og håber) i øvrigt at mit opslag har kostet dem noget mere end de 400 på bundlinien.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani

Har haft samme oplevelse der - aftalt pris kr 1000 - og så pludselig kr 1400 da jeg skulle betale, hvilket jeg nægtede - sætter aldrig mine ben der igen :oops::oops::oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...