Hop til indhold

Recommended Posts

Omkring 1. feb åbner der en ny klinik i Viborg. Den kommer til at ligge i gågaden. Det er Jenny eller Jen som hun kalder sig der starter for sig selv. Hun har arbejdet hos Suree.

Jeg kender ikke hendes ydelser eller udsende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det hende den lille tykke? (Der er/var vel kun hende og Ann)

jeg gætter på at der tilbydes fuld pakke på stedet så ;)

det er jo spændende som de popper op i Viborg og omegn for tiden. Jeg tror at oriental som næsten er nabo til suree, og vist også har samme ejer. Får kamp til stregen.

der er også åbnet et nyt sted ved Klejtrup nord for Viborg som reklamerer med B2B og sikkert også mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samson skrev, den 15/1/2017 at 12:38:

der er også åbnet et nyt sted ved Klejtrup nord for Viborg som reklamerer med B2B og sikkert også mere

Kan bekræfte at der kan fåes mere (alt) det nye sted i Klejtrup, var der sidste uge ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HirtshalsFyr skrev, den 17/1/2017 at 17:14:

Kan bekræfte at der kan fåes mere (alt) det nye sted i Klejtrup, var der sidste uge ;) 

Hvilken type massage fik du? jeg kunne godt tænke mig Tantra kombineret med body to body:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 1 minut siden:

Hvilken type massage fik du? jeg kunne godt tænke mig Tantra kombineret med body to body:)

Varm olie massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej alle brødre.

Jeg glæder mig meget til at få supplerende info om besætningen, stedet, ydelser og prisniveauet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i dag, massagen var udemærket. Ingen håndtrold. Jeg synes ellers at der var nogle tilløb, hun strejfede en hel del gange, hun lod håndklædet ligge på min mave og ikke over skridtet. Jeg strejfede hendes popo med min hånd, men det blev ikke til mere. Oh og så kyssede hun mig på kinden og gjorde mine til at hun skulle have et retur, så det fik hun. Men ingen håndtrold eller noget andet. Jeg var ellers pænt liderlig (og er det også ret meget stadigvæk).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, den ‎02‎-‎02‎-‎2017 at 19:07:

Jeg var forbi i dag, massagen var udemærket. Ingen håndtrold. Jeg synes ellers at der var nogle tilløb, hun strejfede en hel del gange, hun lod håndklædet ligge på min mave og ikke over skridtet. Jeg strejfede hendes popo med min hånd, men det blev ikke til mere. Oh og så kyssede hun mig på kinden og gjorde mine til at hun skulle have et retur, så det fik hun. Men ingen håndtrold eller noget andet. Jeg var ellers pænt liderlig (og er det også ret meget stadigvæk).

 

Det var da ellers en fin indsats på at få ekstra.. Er der andre der har gjort forsøget, eller endnu bedre- har haft held med det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi og der var ingen antydning af ekstra. Kvinden er slank og omkring 40+ meget fræk men ikke nogen skønhed som hun sikkert var da hun var 20 :) Massagen var heller ikke det bedste jeg har prøvet, men heller ikke dårlig. Det tætteste kan vel nærmest betegnes som en gang hygge massage. Der var ingen pirring og håndklædet blev på både foran og bagpå.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...