Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/221212

i farum er der åbnet et nyt thaimassage sted, det ligger i industrikvarteret ikke så langt fra silvan.

Jeg blev modtaget af en dejlig Ninna, som ikke skal forveksles med den anden nina fra farum http://www.ninaswellness.dk/om-ninas-wellness. Ninnawelness giver ikke sex, men til gengæld jordens bedste massage, men mere om det i en streng.

 

Denne tråd skal handle om farum thaimassage https://annoncelight.dk/showad/221212

Lokalerne er fine rene kontorlokaler som er indrettet lidt om med nogle gardiner. Selve massagerummet er et seperat lokale med en fin stor hård massageseng uden hul til hovedet. Passende musik, belysning og temperatur, og helt igennem en dejlig oplevelse med kvinden. 

Først en halv times massage som var bedre end gennemsinttet, og efter 20 minutter lidt flirten, som selvfølgelig endte ud i tilbud om ekstra. 

Jeg spurtge til den fulde pakke, og hun sagde at det ville koste lidt ekstra, uden at fortælle hvor meget ekstra. Hun hentede kondom, og herefter startede een af mine bedste købe sex oplevelser nogensinde. Det var fuldstændig som at have sex med en helt ny kæreste, og jeg scorrede hende for vildt. Med mine magiske berøringer, kærtegne endte hun i en lang orgasme, og jeg var på toppen af verdenen, da jeg efter 20 minutter langsom og ømt besteg hende. Det var med øjenkontakt, og fuld opmærksomhed, og jeg havde klart en følelse af at jeg nok kunne noget som hun ikke oplevede hver dag. Også efte vi var kommet var det stadig hyggeligt, indtil jeg langsom trak mig ud. 

Ok jeg er jo ikke idiot, jeg ved godt at jeg havde betalt for det, men allgevel mente jeg nok at vi havde haft noget ganske særligt sammen, noget der gik ud over køber sælger relation. 

Jeg kom i tøjet og det gik op for mig at jeg ikke havde betalt hende endnu, for noget som helst. Det er fantastisk med de steder som kan fungere uden prisliste på ekstraydelser, men hvor det er baseret på at man kan, og syntes er rimeligt. Hun fik 900 kr  da det var hvad jeg. I mit hoved er det 200 for massage, og 700 for sex. Normalt vil jeg syntes 600 er passende for sex, og det kan også godt være det bliver beløbet næste gang, men i dag blev det altså 700, når jeg nu selv kunne vælge. Jeg var ude efter knap en time, men jeg havde totalt mistet tidsfornemmelsen.

På vejen hjem kom jeg til at tænke over at jeg måske alligevel ikke havde scorret hende, og at hun måke bare er super dygtig til sit job. Det var da jeg kom til at tænke på at fra kondomet var afmonteret blev jeg vasket og hun opførte sig pludselig helt formelt igen. Derinde havde jeg ikke tænkt over det, men herefte kan jeg godt se det. 

Så jeg bliver nødt til at besøge hende igen, for at se om hun overhovedet kan huske mig, og til jer andre vil jeg sige hun er et besøg værd. 

Hun siger hun har stedet med sin søster, men husk på at thailænderer også kan kalde nære venner for søster. Så læg ikke for meget i det. Jeg fik ikke set søsteren. 

 

 

 

Redigeret af Jogge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Almindelig pæn pige vel midt i 30'erne. Større bryster end de fleste thai og ikke åleslank. Jeg mener hun hed ninna.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

Trækker indlæg tilbage, jeg havde forvekslet stederne selvom jogge havde advaret mod forveksling - Sorry.

Redigeret af Baltazar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baltazar skrev, for 6 minutter siden:

Trækker indlæg tilbage, jeg havde forvekslet stederne selvom jogge havde advaret mod forveksling - Sorry.

En god pointe du kom med, for det er vigtigt at understrege at der er to nina i farum, og de er meget forskellige. Den anden nina giver verdensklassse massage, men bestemt ikke sex. Der var ikke hende jeg anmeldte i denne streng.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Var forbi forleden, da jeg var i nærheden af Farum...

Det ligger godt gemt i et industrikvarter - men er dog pænt "oplyst" af blinkende neonskilte. Det gør det så lidt suspekt at se på udefra. 

Udmærkede lokaler i en lidt spøjs bygning, musikken var også passende, men efter min smag manglede der både varme og lidt hyggeligere belysning. Nu var det godt nok også en meget kold dag, men jeg frøs altså på den seng. Det havde været rart med et lagen eller håndklæde over de kropsdele, der ikke blev masseret.

Det var først til sidst, at jeg fandt ud af, at jeg var under kærlig behandling af Nina; en nydelig kvinde midt i 30'erne. Massagen var mest til den bløde side, men dog bestemt godkendt. Hun begyndte med massage af de mere intime dele før hun overhovedet havde spurgt om jeg ville have "ekstra", men jeg stoppede hende ikke.....og den del havde hun ekspertise i. Virkelig skøn håndarbejde. Jo, der er også flere ydelser at få, men jeg sprang over, da jeg var kold og i så fald nok ville have valgt body-2-body som en "starter".

Jeg synes, at der er bedre valg, men Farum Thaimassage er ikke dårligt :-).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi Farum Thaimassage. Besøgte den pige, som kalder sig Lucky. Det er i øvrigt kommet billeder af begge piger på på Annoncelight. Lucky er pigen på de to første billede, lidt buttet, pæn størrelse bryster, smilende, giver ok massage og tilbyder det meste. Stedet er ok diskret. Alt i alt en fin oplevelse. Kommer nok igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet
Jogge skrev, den 1/15/2017 at 01:21:

https://annoncelight.dk/showad/221212

i farum er der åbnet et nyt thaimassage sted, det ligger i industrikvarteret ikke så langt fra silvan.

Jeg blev modtaget af en dejlig Ninna, som ikke skal forveksles med den anden nina fra farum http://www.ninaswellness.dk/om-ninas-wellness. Ninnawelness giver ikke sex, men til gengæld jordens bedste massage, men mere om det i en streng.

 

Denne tråd skal handle om farum thaimassage https://annoncelight.dk/showad/221212

Lokalerne er fine rene kontorlokaler som er indrettet lidt om med nogle gardiner. Selve massagerummet er et seperat lokale med en fin stor hård massageseng uden hul til hovedet. Passende musik, belysning og temperatur, og helt igennem en dejlig oplevelse med kvinden. 

Først en halv times massage som var bedre end gennemsinttet, og efter 20 minutter lidt flirten, som selvfølgelig endte ud i tilbud om ekstra. 

Jeg spurtge til den fulde pakke, og hun sagde at det ville koste lidt ekstra, uden at fortælle hvor meget ekstra. Hun hentede kondom, og herefter startede een af mine bedste købe sex oplevelser nogensinde. Det var fuldstændig som at have sex med en helt ny kæreste, og jeg scorrede hende for vildt. Med mine magiske berøringer, kærtegne endte hun i en lang orgasme, og jeg var på toppen af verdenen, da jeg efter 20 minutter langsom og ømt besteg hende. Det var med øjenkontakt, og fuld opmærksomhed, og jeg havde klart en følelse af at jeg nok kunne noget som hun ikke oplevede hver dag. Også efte vi var kommet var det stadig hyggeligt, indtil jeg langsom trak mig ud. 

Ok jeg er jo ikke idiot, jeg ved godt at jeg havde betalt for det, men allgevel mente jeg nok at vi havde haft noget ganske særligt sammen, noget der gik ud over køber sælger relation. 

Jeg kom i tøjet og det gik op for mig at jeg ikke havde betalt hende endnu, for noget som helst. Det er fantastisk med de steder som kan fungere uden prisliste på ekstraydelser, men hvor det er baseret på at man kan, og syntes er rimeligt. Hun fik 900 kr  da det var hvad jeg. I mit hoved er det 200 for massage, og 700 for sex. Normalt vil jeg syntes 600 er passende for sex, og det kan også godt være det bliver beløbet næste gang, men i dag blev det altså 700, når jeg nu selv kunne vælge. Jeg var ude efter knap en time, men jeg havde totalt mistet tidsfornemmelsen.

På vejen hjem kom jeg til at tænke over at jeg måske alligevel ikke havde scorret hende, og at hun måke bare er super dygtig til sit job. Det var da jeg kom til at tænke på at fra kondomet var afmonteret blev jeg vasket og hun opførte sig pludselig helt formelt igen. Derinde havde jeg ikke tænkt over det, men herefte kan jeg godt se det. 

Så jeg bliver nødt til at besøge hende igen, for at se om hun overhovedet kan huske mig, og til jer andre vil jeg sige hun er et besøg værd. 

Hun siger hun har stedet med sin søster, men husk på at thailænderer også kan kalde nære venner for søster. Så læg ikke for meget i det. Jeg fik ikke set søsteren. 

 

 

 

Lyder meget 'spændende' :)

Er det rigtigt forstået at Ninna så er hende ude til højre ? Altså billede 3 ?

Hun ser godt ud efter min ringe mening :) 

 

Glad

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gladfordet skrev, for 3 timer siden:

Lyder meget 'spændende' :)

Er det rigtigt forstået at Ninna så er hende ude til højre ? Altså billede 3 ?

Hun ser godt ud efter min ringe mening :) 

 

Glad

 

 

Det er Lucky på de to første billeder.

Så det må være Ninna på det sidste :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, den 15/1/2017 at 09:12:

Tak for info. Det lyder som et sted jeg må besøge.

Jeps tag mig med...lyder og ser umiddelbart interessant ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...