Hop til indhold
andemad

Tiara & Rebeka - en god duet

Recommended Posts

Tiara er kendt allerede fra Club Pink til Gentleman House og er siden gået på egen hånd, men Rebeka var ny for mig.

 

Bestilte en time med begge piger til 1800 spir og havde en dejlig tid sammen med dem.   

Tiara gav den gas med et godt blæs imens jeg hyggede mig med Rebekas lækre krop, som hun ved hvordan den præsenteres bedst :)

Rebeka er en rigtig sød og meget køn pige. De to lod til at hygge sig ganske fint ved bl.a. at synge med til musikken mens jeg hyggede mig med min tunge.
De kan ses sammen eller hver for sig, Tiara har jeg besøgt solo tidligere med stor tilfredshed og tror bestemt jeg ville have samme oplevelse med Rebeka på tomandshånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Tak for anmeldelsen :) 

kan du evt smide et link

kysser de?

mvh Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 55 minutter siden:

kysser de?

Det glemte jeg sgu, men det er klaret af lynkineseren :)

Jeg ved ikke om de kysser, jeg hverken spurgte eller prøvede

Del dette indlæg


Link til indlæg

er lige kommet derfra hvor jeg havde købt en halv time med de to.

 

Er ikke helt oppe og ringe. Tiara giver et godt blæs (dog med gummi selvom der står at superfransk altid er med). Hun forsøgte desuden at montere gummiet på en halvslap diller, hvilket som regel er dømt til at mislykkes.

 

Jeg følte mest af alt, at jeg kom til besvær og under hele seancen talte de ungarsk og grinede. Jeg var altså ikke helt en del af det der foregik (jo min pik var oppe i dem, men det var vist nok set).

 

Efter at have leget med Tiara så jeg frem til et blæs og sex med Rebeka, men det var på med nyt gummi, og så lagde hun sig ned.

 

Alt i alt var jeg sgu lidt skuffet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...