Hop til indhold
badboy30

Gb.i odense d.18 jan

Recommended Posts

Det ville være rart med en anmeldelse hvis nogen deltog sidste gang. Så vidt jeg husker var det i december sidste år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 13 timer siden:

Har du været der ? 

Ja det har jeg, ellers ville det ikke gi mening det jeg skrev ;) var der til hendes GB der i dec måned.. frisk på det hele, sutter pik uden kondon , vil gerne kneppes i alle huller samtidigt.. stor pige..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morten86 Odense skrev, for 3 timer siden:

Ja det har jeg, ellers ville det ikke gi mening det jeg skrev ;) var der til hendes GB der i dec måned.. frisk på det hele, sutter pik uden kondon , vil gerne kneppes i alle huller samtidigt.. stor pige..

Hej Morten,

har ingen erfaring med GB, men har stor lyst til at prøve.

ud fra din erfaring, vil en ældre mand kunne 'falde' ind?

Del dette indlæg


Link til indlæg
badboy30 skrev, for 10 timer siden:

Nu er jeg selv melidt til på onsdag ... kommer gerne med en anmeldelse på efterfølgende.. Nogen andre som har meldt sig til det ??

Glæder mig til at læse din anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
ErnieT skrev, for 1 time siden:

Hej Morten,

har ingen erfaring med GB, men har stor lyst til at prøve.

ud fra din erfaring, vil en ældre mand kunne 'falde' ind?

Hej Morten

Jeg tror ikke alder betyder så meget, men mere om du er venlig, empatisk og fleksibel. Har erfaring fra en del GB'er nu, og har aldrig oplevet problemer på nogen måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
badboy30 skrev, den 15/1/2017 at 12:21:

Nu er jeg selv melidt til på onsdag ... kommer gerne med en anmeldelse på efterfølgende.. Nogen andre som har meldt sig til det ??

Kommer der en anmeldelse ? Vi venter spændt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fake er det ikke vi dukkede 3 mand op, og mødte en særdeles veloplagt fræk pige. Der blev gået til den men da vi kun var 3 måtte vi smide håndklædet i ringen alle 4 efter 1,5 time 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nskh skrev, for 2 timer siden:

Fake er det ikke vi dukkede 3 mand op, og mødte en særdeles veloplagt fræk pige. Der blev gået til den men da vi kun var 3 måtte vi smide håndklædet i ringen alle 4 efter 1,5 time 

Som oprindelig fynbo glæder det mig - især på pigens vegne - at hun fik gennemført arrangementet. - Tre mand - alle fire måtte smide håndklædet? - var pigen også "færdig" efter 1,5 time? - Så har I da været effektive.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...