Hop til indhold

Recommended Posts

Det forlyder fra ganske få kilder der står hinanden nær, at der i Københavns-området findes en smuk persisk eller arabisk kvinde med store brune øjne, der gerne modtager herrer iført den traditionelle tildækkede klædedragt, men er nøgen under den.

Af sikkerhedshensyn annoncerer hun ikke, og det foregår i en privat villa.  Kan nogen bidrage med oplysninger modtager jeg gerne en privatbesked.  Findes hun skal vi passe godt på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 31 minutter siden:

Det forlyder fra ganske få kilder der står hinanden nær, at der i Københavns-området findes en smuk persisk eller arabisk kvinde med store brune øjne, der gerne modtager herrer iført den traditionelle tildækkede klædedragt, men er nøgen under den.

Af sikkerhedshensyn annoncerer hun ikke, og det foregår i en privat villa.  Kan nogen bidrage med oplysninger modtager jeg gerne en privatbesked.  Findes hun skal vi passe godt på hende.

mener du at hun måske er Iraner?

persere anser sig ikke for at være Arabere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ska jag inte skriva er på näsan som man säger på svensk...men Dina på Sexyclub och Romantica är top notch om ni är ute efter denna upplevelse. Måske kan det vara en ide för henne.... eller för er att fråga om........ att ta med en traditionelle tildækkede klædedragt. Man blir lite upphetsad av tanken faktiskt :D 

Hade jag varit i Dinas kläder....hmm...ja, ni förstår vad jag menar :D ......så hade jag lagt till denna klädkod bland alternativen :) Men det är måske att gå över en gräns för henne. Smuk är hon i vilket fall....och från Syrien om jag inte minns fel.

Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bertolt Brecht skrev, for 10 timer siden:

persere anser sig ikke for at være Arabere.

Flot. @Default User skriver jo "eller", så hvad vil du med den trivielle oplysning?

Til samme Default: Gider du ikke skrive i tråden, hvis du finder ud af noget nærmere? Altså jeg opfordrer ikke til at skrive oplysninger ud, bare at skrive om det lykkes dig at komme nærmere målet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Meget gerne også pm til mig tak - det er da en mega erotisk fantasi der lige kunne gå i opfyldelse der :)))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

... Hvis der ikke er en GP, der fanger dette koncept, så har de ingen forretnings- sans, haha :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bertolt Brecht skrev, den 1/13/2017 at 23:18:

mener du at hun måske er Iraner?

persere anser sig ikke for at være Arabere.

Det ved jeg.  Derfor har jeg netop skrevet Persisk ELLER Arabisk. Læs før du svarer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bertolt Brecht skrev, for 5 timer siden:

Mellemøstlig afstamning.

Hold dig nu til hvad jeg skriver.  Ingen grund til at omskrive eller fortolke.  Du er nu tilmeldt kværulanternes klub.

:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

HVORFOR:

bliver der ikke åbnet er stort harem et sted (Nørrebro?), hvor man kan få æblete og sidde på fine håndsyede puder og se sabelslugere og slangetæmmere og hvor, hvis man betaler ekstra, kan få tyrkisk bad omgivet af unge (og ældre, hvis man er til det), slanke, velsoignerede letlevendemørkhårede arabisk/danske piger som også tager en samt den i hånden og løser ens problemer..

Hvis man er heldig kommer Hodja fra Pjort måske flyvende forbi på et flyvende tæppe og også vil have en tur..?

Hodja-fra-pjort-1.jpg

 

Jeg er sikker på det vil blive en succes!!

Jeg vil straks sende foreslaget til Københavns Borgerrepræsentation..De kan bogføre det som "Kulturstøtte til almen interesse og borgernes velvære"...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...