Hop til indhold
Guest FrækkeMand

PP Thaimassage i Esbjerg - superprof massage

Recommended Posts

Guest FrækkeMand

http://ppthaimassage.dk

Havde efterhånden besøgt dejlige Nim fra Asian Bodycare tre gange. Trængte til lidt luftforandring og bestilte én time hos PP her tidligere i aften.

Mutter tog i mod, viste mig ind i rummet. Pænt, rent og fin briks, dog uden hul til hovedet. Mutter spurgte med det samme om det kun skulle være massage, og jeg sagde, at jeg ville se pigen først. 

Ind kom der en petit, og forsagt pige, ca midt i 20'erne. Jeg sagde ok til massage og hj med det samme, blot min intuition.

Massagen er nok den bedste, jeg har fået i DK nogensinde. Hvad det bette menneske på 45 kg forstår at udrette er virkelig value for money. Hård, og vedvarende massage med brug af knæ, hele sin vægt og hænder! Skønt, skønt!!

Hun hedder Gail/Gayle. Svært at høre hvad det præcist var. HJ tilsidst var desværre mekanisk og uden indlevelse, så det springer jeg over næste gang. Men fuck, hun kan massere.

Slap 500 kr. Tror ikke man ku tage bad. 

massage: 13

hj: 7

pigen: sød og petit, dog meget dårlige engelskkundskaber (8)

God fornøjelse

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
watthefoxsay skrev, for 18 timer siden:

Jeg tror det er svært at få mere end HJ i Esbjerg, Amy fra nørregade kunne måske lokkes men jeg har endnu ikke været så heldig-)

Du kan snildt få det ved Esbjerg Thaimassage i Storegade, men det er IKKE pengene værd :( Maskinagtigt, halvtriste omgivelser og småkedelige piger. Det gør man kun en gang, så finder man andre steder at bruge sine penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrækkeMand
Permedfler skrev, for 20 timer siden:

Det lyder godt :)

Jeg har også prøvet Asian Bodycare og har ofte spekuleret på, hvad man kan få. Er der mulighed for mere end HJ?

Hej. Nim fra Asien Bodycare tager gerne top og bukser af. Man må kysse og slikke hendes lækre krop. Dog ingen bj eller tungekys. Hun ser ud til at nyde det. Dog ret passiv. Har lagt mærke til at hun altid har indlæg i trusserne.Og hun har "menstruation" hver gang jeg besøger hende, men det trick er jo velkendt. Som sagt lækkert at slikke de flotte silibryster, og ganske fint hj, men det bliver lidt kedeligt i længden. Dog ret sensuel oplevelse trods alt. Hun tager 800 kr for massage og det ovenstående. Tror jeg skal prøve en af de andre unge piger der næste gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Permedfler skrev, for 4 timer siden:

Du kan snildt få det ved Esbjerg Thaimassage i Storegade, men det er IKKE pengene værd :( Maskinagtigt, halvtriste omgivelser og småkedelige piger. Det gør man kun en gang, så finder man andre steder at bruge sine penge.

Nim/Amy er det den samme?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lm76 skrev, for 1 time siden:

Er der andre end nim, hos asien bodycare, der er frisk?.

 

Det kommer an på, hvad du søger. Du kan få HJ ved alle deres ansatte, er min erfaring, men jeg ved ikke, om de alle er med på at smide tøjet, som FrækkeMand skriver om Nim.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lm76

Okay, kunne godt tænke mig massage og sex, med en lidt ældre og mere moden kvinde, er det måske muligt der ved asien bodycare?. Nogen med erfaring derfra?.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lm76 skrev, for 9 minutter siden:

Okay, kunne godt tænke mig massage og sex, med en lidt ældre og mere moden kvinde, er det måske muligt der ved asien bodycare?. Nogen med erfaring derfra?.

 

Nej, ingen af dem tilbyder, så vidt jeg ved og er blevet tilbudt der, FP. Så skal du til Esbjerg Thaimassage i Storegade, men som jeg skrev længere oppe, var mit besøg ingen succes. Det kan dog være, du er mere heldig, hvis du vælger en anden pige, end jeg gjorde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lm76
Permedfler skrev, for 1 time siden:

Nej, ingen af dem tilbyder, så vidt jeg ved og er blevet tilbudt der, FP. Så skal du til Esbjerg Thaimassage i Storegade, men som jeg skrev længere oppe, var mit besøg ingen succes. Det kan dog være, du er mere heldig, hvis du vælger en anden pige, end jeg gjorde.

Okay, tilbyder de hj, de andre der er hos asien bodycare?.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lm76 skrev, for 4 timer siden:

Okay, tilbyder de hj, de andre der er hos asien bodycare?.

 

Læs mit svar til dig 4 indlæg over dette ;)

Redigeret af Permedfler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv nu at undersøge de muligheder der er i Esbjerg....Alt det her spørge Jørgen er jo tåbeligt og vi ved jo alle, at vi alle bliver behandlet forskelligt. Nogle får hele pakken andre får bare ikke....og sådan er det bare....Sadl hesten og kom i gang i stedet for alt det snak. Jeg har gennem meeeget lang tid oparbejde til rigtigt godt forhold til et sted og møder ind 1 time før åbningstid og får hele pakken med hiv og håndsving til en rigtig god pris. Det kommer jo selvfølgelig ikke ud i offentlighen for så er det slut. At sætte det på i dette forum er det samme som at begå harakiri med et sløvt sværd....Så brug dog tiden out there i stedet for i cyberspace...og med lidt held og meget ydmyghed og tålmodighed...er du måske heldig....(-;

Del dette indlæg


Link til indlæg

Esbjerg er og bliver altid en meget trist affære i forhold til Thaipiger. Kan ikke huske jeg på noget tidspunkt har været hos en, hvor jeg bagefter kunne sige wauv..der skal jeg bare hen igen. Altid den samme mekaniske monotone omgang hver gang det drejer sig om sex.

Har ind til nu kun oplevet virkeligt skønne oplevelser i Fredericia hos Ann og Bee

Gad vide om der nogensinde kommer en Thai til Esbjerg der forstår at give den behandling der gør at det er en nydelse og ikke bare en kunde der skal hurtigt ind/ud ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
aksel skrev, den 3/2/2017 at 16:10:

Prøv nu at undersøge de muligheder der er i Esbjerg....Alt det her spørge Jørgen er jo tåbeligt og vi ved jo alle, at vi alle bliver behandlet forskelligt. Nogle får hele pakken andre får bare ikke....og sådan er det bare....Sadl hesten og kom i gang i stedet for alt det snak. Jeg har gennem meeeget lang tid oparbejde til rigtigt godt forhold til et sted og møder ind 1 time før åbningstid og får hele pakken med hiv og håndsving til en rigtig god pris. Det kommer jo selvfølgelig ikke ud i offentlighen for så er det slut. At sætte det på i dette forum er det samme som at begå harakiri med et sløvt sværd....Så brug dog tiden out there i stedet for i cyberspace...og med lidt held og meget ydmyghed og tålmodighed...er du måske heldig....(-;

Jeg er ikke uenig med aksel i at man som stamkunde kan opdyrke et godt forhold til en bestemt pige og få en personlig service der går ud over det andre får tilbudt og det kan man naturligvis ikke anmelde på Eroguide. Det har jeg også oplevet et sted hvor jeg boede, og havde mulighed for at opdyrke de lokale muligheder over længere tid.

Men det er jo ikke alle, inklusive undertegnede, der bruger tilstrækkelig tid i f.eks. Esbjerg til at afprøve tilstrækkeligt med steder og blive stamkunde og så har et forum som Eroguide i høj grad sin berettigelse. Jeg har for eksempel meget glæde af anmeldelserne i Vejle som jeg også besøger jævnligt.

Personligt har jeg ligesom trådstarter fundet god massage i Esbjerg og også acceptable HJ, men man må nok sige at mulighederne og udvalget i f.eks. trekantsområdet, og ikke mindst Vejle og Fredericia, er langt bedre.

mvh

Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen...jeg skal da være den første til at sige, at Esbjerg og omegn er dalet meget i kvaliteten. Det er helt korrekt, at man skal helt til østkysten eller sågar til Århus eller København for at få noget der ligner en super god kombi.....Det er meget langt imellem super god massage og derefter en god svingom til nogenlunde penge med en kvinde som vel og mærket er flot og bare nogenlunde indlevelsesrig.....

Vi må bare sige at super god massage og sex ikke følges ad...ihvertfald ikke efter min vurdering....men der kan være mange andre meninger om dette....Den sidste jeg kendte som havde hele pakken var Amy fra Moon i Tarp.....men her foregik det sjove også efter lukketid...helt privat.....men det er en helt anden historie .......

kunsten må være at finde den udvalgte...og på med brulcremen og gå all in samt husk ....ros ros ros...er hun ledig og er man hendes type så kan det lykkes.... faneme så......

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aksel skrev, den 3/2/2017 at 16:10:

Prøv nu at undersøge de muligheder der er i Esbjerg....Alt det her spørge Jørgen er jo tåbeligt og vi ved jo alle, at vi alle bliver behandlet forskelligt. Nogle får hele pakken andre får bare ikke....og sådan er det bare....Sadl hesten og kom i gang i stedet for alt det snak. Jeg har gennem meeeget lang tid oparbejde til rigtigt godt forhold til et sted og møder ind 1 time før åbningstid og får hele pakken med hiv og håndsving til en rigtig god pris. Det kommer jo selvfølgelig ikke ud i offentlighen for så er det slut. At sætte det på i dette forum er det samme som at begå harakiri med et sløvt sværd....Så brug dog tiden out there i stedet for i cyberspace...og med lidt held og meget ydmyghed og tålmodighed...er du måske heldig....(-;

Nu vil jeg gerne lige sige at jeg ikke har lyst til at smide x antal kr ud på alt og alle der kan krybe og gå i omegnen, og havde egentligt håbet lidt på et EG var et sted hvor man udvekslede erfaringer, og ikke bare holdt kortene ind til kroppen, men der kan jeg da se jeg tog grundigt fejl. Hvis alle gjorde det, har stedet her jo ingen berettigelse på nogen måde vel ????

Del dette indlæg


Link til indlæg
aksel skrev, for 13 timer siden:

Jamen...jeg skal da være den første til at sige, at Esbjerg og omegn er dalet meget i kvaliteten. Det er helt korrekt, at man skal helt til østkysten eller sågar til Århus eller København for at få noget der ligner en super god kombi.....Det er meget langt imellem super god massage og derefter en god svingom til nogenlunde penge med en kvinde som vel og mærket er flot og bare nogenlunde indlevelsesrig.....

Vi må bare sige at super god massage og sex ikke følges ad...ihvertfald ikke efter min vurdering....men der kan være mange andre meninger om dette....Den sidste jeg kendte som havde hele pakken var Amy fra Moon i Tarp.....men her foregik det sjove også efter lukketid...helt privat.....men det er en helt anden historie .......

kunsten må være at finde den udvalgte...og på med brulcremen og gå all in samt husk ....ros ros ros...er hun ledig og er man hendes type så kan det lykkes.... faneme så......

 

 

Nogle der ved om hun er i dk p.t ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
aksel skrev, for 17 timer siden:

Jamen...jeg skal da være den første til at sige, at Esbjerg og omegn er dalet meget i kvaliteten. Det er helt korrekt, at man skal helt til østkysten eller sågar til Århus eller København for at få noget der ligner en super god kombi.....Det er meget langt imellem super god massage og derefter en god svingom til nogenlunde penge med en kvinde som vel og mærket er flot og bare nogenlunde indlevelsesrig.....

Vi må bare sige at super god massage og sex ikke følges ad...ihvertfald ikke efter min vurdering....men der kan være mange andre meninger om dette....Den sidste jeg kendte som havde hele pakken var Amy fra Moon i Tarp.....men her foregik det sjove også efter lukketid...helt privat.....men det er en helt anden historie .......

kunsten må være at finde den udvalgte...og på med brulcremen og gå all in samt husk ....ros ros ros...er hun ledig og er man hendes type så kan det lykkes.... faneme så......

 

 

Jeg er fuldstændig enig. Der er langt mellem snapsene i Esbjerg.

Meeen med lidt charme og lækkert hår, så kan man ind i mellem finde noget kørvel. Og så vil tøserne sgu ikke have at man bagefter sladrer....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Peter-60 skrev, den 27/4/2017 at 16:16:

Wann i Nørrebrogade er ret god og hun tilbyder vistnok mere. 

Hvor validt er din research af "vistnok mere"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der to gange og den ene gang var ejeren alene. massagen er god ved ryg især. men hun tilbyder HJ og at man tager hende på brysterne, mod lidt ekstra. Hun er en 60 år men har flotte bryster. Jeg har set en annonce her i EG og dens tekst ligner hende.

  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen
Peter-60 skrev, den ‎30‎-‎04‎-‎2017 at 06:39:

Jeg har været der to gange og den ene gang var ejeren alene. massagen er god ved ryg især. men hun tilbyder HJ og at man tager hende på brysterne, mod lidt ekstra. Hun er en 60 år men har flotte bryster. Jeg har set en annonce her i EG og dens tekst ligner hende.

  

Kan du huske hvad der blev tilbud i annoncen Peter-60? :)

Kan annoncen måske fortsat findes?

På forhånd tak for dit svar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...