Hop til indhold
tøsen85

Annabelle stoppet i vojens :)

Recommended Posts

Hejsa alle i skønne mænder :wub: jeg er nu stoppet i vojens hvor jeg ellers fik taget mødommen på dette lækre erhverv :P men det betyder ikke at jeg er stoppet helt, jeg kan findes på fyn hos skibhuspigerne stadigvæk og satser på snart at finde et sted i nordjylland som gider at have mig:rolleyes: hehe, hvis der er nogle som ved at de mangler en sød pige i ny og næh så smid gerne en besked ;)

 

Kyss og kram til jer alle <3 Annabelle 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig mødt AnnaBelle (hun ser nu fristende ud), men har været sammen med en del andre skønne kvinder/piger i Vojens.

Lidt trist at stedet har svært ved at tiltrække piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hagbarth skrev, for 9 timer siden:

Har aldrig mødt AnnaBelle (hun ser nu fristende ud), men har været sammen med en del andre skønne kvinder/piger i Vojens.

Lidt trist at stedet har svært ved at tiltrække piger.

Der er pt 17 piger på deres hjemmeside så helt skidt kan det heller ikke være;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vojensdream1
tøsen85 skrev, den 13/1/2017 at 21:51:

Hejsa alle i skønne mænder :wub: jeg er nu stoppet i vojens hvor jeg ellers fik taget mødommen på dette lækre erhverv :P men det betyder ikke at jeg er stoppet helt, jeg kan findes på fyn hos skibhuspigerne stadigvæk og satser på snart at finde et sted i nordjylland som gider at have mig:rolleyes: hehe, hvis der er nogle som ved at de mangler en sød pige i ny og næh så smid gerne en besked ;)

 

Kyss og kram til jer alle <3 Annabelle 

:P men hun er tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...