Hop til indhold

Annabelle stoppet i vojens :)

Featured Replies

Skrevet

Hejsa alle i skønne mænder :wub: jeg er nu stoppet i vojens hvor jeg ellers fik taget mødommen på dette lækre erhverv :P men det betyder ikke at jeg er stoppet helt, jeg kan findes på fyn hos skibhuspigerne stadigvæk og satser på snart at finde et sted i nordjylland som gider at have mig:rolleyes: hehe, hvis der er nogle som ved at de mangler en sød pige i ny og næh så smid gerne en besked ;)

Kyss og kram til jer alle <3 Annabelle 

Skrevet

Har aldrig mødt AnnaBelle (hun ser nu fristende ud), men har været sammen med en del andre skønne kvinder/piger i Vojens.

Lidt trist at stedet har svært ved at tiltrække piger.

Skrevet
hagbarth skrev, for 9 timer siden:

Har aldrig mødt AnnaBelle (hun ser nu fristende ud), men har været sammen med en del andre skønne kvinder/piger i Vojens.

Lidt trist at stedet har svært ved at tiltrække piger.

Der er pt 17 piger på deres hjemmeside så helt skidt kan det heller ikke være;)

• 5 months later...
Skrevet
tøsen85 skrev, den 13/1/2017 at 21:51:

Hejsa alle i skønne mænder :wub: jeg er nu stoppet i vojens hvor jeg ellers fik taget mødommen på dette lækre erhverv :P men det betyder ikke at jeg er stoppet helt, jeg kan findes på fyn hos skibhuspigerne stadigvæk og satser på snart at finde et sted i nordjylland som gider at have mig:rolleyes: hehe, hvis der er nogle som ved at de mangler en sød pige i ny og næh så smid gerne en besked ;)

Kyss og kram til jer alle <3 Annabelle 

:P men hun er tilbage

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.