Hop til indhold

Kender i hende her?

Featured Replies

Skrevet

Hun er sgu' da kønnere end overskriften.

Skrevet
  • Author

Jeg har skrevet lidt med hende på Kaufmich, og hun har været rigtig sød, så ville da høre om nogen havde besøgt hende, inden jeg aftalte noget med hende. 

Og om hun er køn, tjah, hendes ansigt ser lidt specielt ud, og generelt besøger jeg ikke tynde piger, eller med silikone bryster, hende her begge dele, tid til at prøve noget nyt. 

Skrevet

Min kommentar gik på, at overskriften var totalt intetsigende. Det er et menneske aldrig.

Skrevet

Hold da op, det er dårlige photoshopet. Kropen er fra en pige/billede og ansigt fra en anden en. LOL

Skrevet

Pas på!

På lusthaus-forummet er der kraftige advarsler vedrørende Nele.

Lover alt, men holder intet af det når du kommer. Hun har tilsyneladende også op til flere forskellige identiteter på Kaufmich.de.

Jeg ville holde mig langt væk. Men det ville da være spændende at høre om oplevelsen hvis du prøver lykken.

Her linket: http://huren-test-forum.lusthaus.cc/showthread.php?t=219980

Skrevet

Med alle disse advarsler skal man holde fingrene væk og finde en anden som er seriøs

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.