Fecking 145 Skrevet 13. Januar, 2017 Det er denne unge dame. http://www.fair-girls.com/profile/23324 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 13. Januar, 2017 Nej, hun er for grim. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25048 Skrevet 13. Januar, 2017 Hun er sgu' da kønnere end overskriften. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fecking 145 Skrevet 13. Januar, 2017 Jeg har skrevet lidt med hende på Kaufmich, og hun har været rigtig sød, så ville da høre om nogen havde besøgt hende, inden jeg aftalte noget med hende. Og om hun er køn, tjah, hendes ansigt ser lidt specielt ud, og generelt besøger jeg ikke tynde piger, eller med silikone bryster, hende her begge dele, tid til at prøve noget nyt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25048 Skrevet 13. Januar, 2017 Min kommentar gik på, at overskriften var totalt intetsigende. Det er et menneske aldrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Easterneuropeplease 274 Skrevet 13. Januar, 2017 Hun ser da megafræk ud. Afsted med dig. Alle ved jo at det er billigt og godt syd for grænsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Januar, 2017 Hold da op, det er dårlige photoshopet. Kropen er fra en pige/billede og ansigt fra en anden en. LOL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wilson 51 Skrevet 14. Januar, 2017 Pas på! På lusthaus-forummet er der kraftige advarsler vedrørende Nele. Lover alt, men holder intet af det når du kommer. Hun har tilsyneladende også op til flere forskellige identiteter på Kaufmich.de. Jeg ville holde mig langt væk. Men det ville da være spændende at høre om oplevelsen hvis du prøver lykken. Her linket: http://huren-test-forum.lusthaus.cc/showthread.php?t=219980 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gnimmelf 7 Skrevet 14. Januar, 2017 Med alle disse advarsler skal man holde fingrene væk og finde en anden som er seriøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fecking 145 Skrevet 14. Januar, 2017 Jeg siger tak for hjælpen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg