Hop til indhold
Lady Cherie

Åååå hvad skal jeg dog gøre, hjælp mig!

Recommended Posts

holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

Bliver man magelig når man runder de 100 somre ? :P 

Ja, bare vent og se :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Borende X skrev, Lige nu:

Arrh, i min høje alder sætter man pris på komfort. Men min røde tud kan da tjene som navigationslys

Du kan sidde på skødet af mig - jeg har bløde lår :D. Og jeg får glæden af sædevarmen :lol::wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 6 minutter siden:

Du kan sidde på skødet af mig - jeg har bløde lår :D. Og jeg får glæden af sædevarmen :lol::wub:

Kan jeg få det skriftligt ? :wub:<3

PS: Har du stavet "sædevarmen" rigtigt? Arj, glem det sidste :D.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg lover at udforme et 'sid på mine lår' dokument ;).

Joooo det tror jeg da at jeg har..... Google var ikke lige min ven da jeg i vild panik checkede det:P.....sædevarmen altså :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand
Lady Cherie skrev, for 2 timer siden:

....har jeg tænkt på om jeg skal beholde min titel som Hex...

Cherie,

Vad tänker du på??  Det findes kun en Hex!  De övre luftlagren vore tomma, tråkiga och kalla utan dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 27 minutter siden:

Der er skuda varme indbygget i kosteskaftet på Hexia-air :D

Jeg kommer også til at tænke på en anden ting:

For et par år siden måtte almindelig civil luftfart opgive at flyve grundet et ondartet vulkanudbrud på Island. Men en lavteknologisk kost lader sig vel ikke affeje (!) af sådan en bagatel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lillemand skrev, for 24 minutter siden:

Cherie,

Vad tänker du på??  Det findes kun en Hex!  De övre luftlagren vore tomma, tråkiga och kalla utan dig.

Kære Lille

Se nu blev jeg rød i hovedet som en 14 års pige, jeg er ikke så god til komplimenter, men tak fra hjertet, jeg bliver jo helt rørt.

.....Svinger med hatten....

Kost skal vi afsted?

Kosten:"ja det skal vi"!

Svinger sig op på kosten, sætter de højhæledelårlange læderstøvler op,....kikker op på månen,,,,"afsted Kost!

Godnat!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, den 13/1/2017 at 21:04:

Hahahaha Jeg sidder her med 2 kg hund på skødet og griner helt vildt - Du er virkeligt verdens sjoveste og dejligste Heks :-). Tak for dig <3

IMG_0283.PNG

HOT HOT du tænder mig helt vild smukke Trine .. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Borende X skrev, for 6 timer siden:

Arj, nu vil jeg også med på selfie-vognen

Selfie.tiff

Jeg kan lige så godt sige det som det er.....Jeg tror at du har brugt Photoshop :D :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 40 minutter siden:

Jeg kan lige så godt sige det som det er.....Jeg tror at du har brugt Photoshop :D :lol:

Er det da ikke nærmest reglen i denne branche? :D. Set fra det synspunkt er det da meget naturtro :D:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, den 1/13/2017 at 19:52:

3-28.jpg57.gifec1b0230b7be86a9ab943df04e831b05_dbb007b7362101071bda9fe7a1601e93.jpghex.gifwitch-3-1.jpg

Ja jeg har jo altså brug for lidt hjælp, jeg ved altså ikke hvor jeg tager mig bedst ud....i den lille røde sag, eller der hvor jeg viser min fine lange næse med vorter?

Jeg har jo lidt lange øre, så jeg må jo dække dem...hihihhihi

Men jeg får jo også lidt stang på et af billederne frækt ik? til lille mig fnisss

Jeg har jo en hjemmeside der skal passes, den kan alle jo se her : http://www.cherie.dk

Se mig

HOST

ps. så har jeg tænkt på om jeg skal beholde min titel som Hex, eller jeg skal skifte den ud med "GUDDOMLIG"....måske er HEX bedst hihhihi

selv-indsigt / erkendelse er en meget fin karakter-egenskab at besidde! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...