Hop til indhold

Vibevej Thai Massage Ringsted

Featured Replies

Skrevet

Billedet af pigen på sengen er af Rose - hun har tidligere været i Rødovre hvor Bee også var. Jeg har besøgt hende der og det var en rigtig god oplevelse. Hun fik også ganske gode anmeldelser herinde.

Det undrer mig dog at hun nu skulle være i Ringsted, da det var min opfattelse at hun var taget hjem til Thailand nu.

Skrevet

Har været forbi et par gange - men der er ingen ting der giver mening.

Der er flere annoncer på samme nummer og alle er forskellige piger som så ikke er på stedet når man ønsker at besøge dem.

Der bliver lagt billeder ind i annoncerne fra piger der arbejder andre steder for at trække os der ned (helt i overensstemmelse med Mike´s observationer omkring Rosé)

Det jeg har kunne se igennem døråbningen er skummel og usle forhold - rent ud sagt noget gammel lort.

Næste er at det er ekstremt svært at kommunikere med dem, både i telefonen og IRL.

Så drenge og mænd hold Jer væk - måske i risikere at en kakerlak kravler op i røven på jer mens i ligger på sengen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.