Guest Vestegnen Skrevet 13. Januar, 2017 Husk at sutte på en slikkepind når han åbner døren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plantard 115 Skrevet 13. Januar, 2017 @JenniferRomantica du er jo lige til at komme i lommen....... Helst en med hul i 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 13. Januar, 2017 den nysgerrige skrev, for 21 minutter siden: Hmmm enig! Men dværg, så har man speciale træk og vel også kortere arme og ben end dig... du ser altså ikke så lav ud på billeder... pusling Folk bliver generelt også overrasket over hvor lav 150 cm er.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 13. Januar, 2017 Plantard skrev, for 1 minut siden: @JenniferRomantica du er jo lige til at komme i lommen....... Helst en med hul i Mangt en mand har prøvet.. Hahaha.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 13. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden: Folk bliver generelt også overrasket over hvor lav 150 cm er.. Nah så længe tingene passer sammen, ser jeg intet problem i 150 cm - hellere det end 180 cm plus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Easterneuropeplease 268 Skrevet 13. Januar, 2017 Drop begge sæt. På med sort g-streng, jeans, en hvid tanktop (uden bh under) og derudover en hættetrøje. Som sko skal du have nogle Adidas Superstar eller lignende. Og så en halv liter (mindst) babyolie i baglommen... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 13. Januar, 2017 (edited) Hahahahaha... JRo, du tager sgu alligevel hurtigt ved lære med hensyn til, hvordan man skaber opmærksomhed om sin virksomhed på de sociale medier. Næste skridt for dig er en Facebook-profil og en Tumblr-profil , som du kan henvise til fra dine annoncer. Kom nu op på beatet, JRo Lidt om Tumblr her Venligst French Redigeret 13. Januar, 2017 af frenchlover1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Lover 189 Skrevet 13. Januar, 2017 (edited) Hvis det var mig som du skulle aflægge visit ville jeg foretrække det stilfulde og feminine outfit - og ingen trusser :0) Redigeret 13. Januar, 2017 af Pussy Lover Bedre forståelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 13. Januar, 2017 Easterneuropeplease skrev, for 31 minutter siden: Drop begge sæt. På med sort g-streng, jeans, en hvid tanktop (uden bh under) og derudover en hættetrøje. Som sko skal du have nogle Adidas Superstar eller lignende. Og så en halv liter (mindst) babyolie i baglommen... Hahaha.. Mine bryster gør sig generelt ikke godt i løs tilstand.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 13. Januar, 2017 frenchlover1 skrev, for 16 minutter siden: Hahahahaha... JRo, du tager sgu alligevel hurtigt ved lære med hensyn til, hvordan man skaber opmærksomhed om sin virksomhed på de sociale medier. Næste skridt for dig er en Facebook-profil og en Tumblr-profil , som du kan henvise til fra dine annoncer. Kom nu op på beatet, JRo Lidt om Tumblr her Venligst French Tænkt sig at jeg er så langt bagefter.. Her troede jeg faktisk jeg var rimelig meget med alligevel.. Måske man skulle have en Facebook.. Kunne lige forestille mig ramaskriget fra konerne når man har liket "JenniferRomantica".. Hahaha.. jeg er måske bare for gammeldaws.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 13. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden: Tænkt sig at jeg er så langt bagefter.. Her troede jeg faktisk jeg var rimelig meget med alligevel.. Måske man skulle have en Facebook.. Kunne lige forestille mig ramaskriget fra konerne når man har liket "JenniferRomantica".. Hahaha.. jeg er måske bare for gammeldaws.. Ja, du er for gammeldags. Noget der kommer med alderen En del fx tyske GPer har FB-profi. Andre har på Insta. Og man behøver jo ikke nødvendigvis at følge dig, for at se dine opslag. Kan jo bare søge dig frem, og du kan lægge linket i dine annoncer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 14. Januar, 2017 (edited) den nysgerrige skrev, for 16 timer siden: Av av det der ville jeg også vælge frem for det andet... hvis jeg altså kunne vælge du skal i øvrigt lige huske og samle din bh op fra gulvet Redigeret 14. Januar, 2017 af frenchlover1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plantard 115 Skrevet 14. Januar, 2017 Easterneuropeplease skrev, for 18 timer siden: Drop begge sæt. På med sort g-streng, jeans, en hvid tanktop (uden bh under) og derudover en hættetrøje. Som sko skal du have nogle Adidas Superstar eller lignende. Og så en halv liter (mindst) babyolie i baglommen... Gider ikke babyolie, jeg får frygtelig tynd mave af det skidt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Easterneuropeplease 268 Skrevet 14. Januar, 2017 Plantard skrev, for 8 timer siden: Gider ikke babyolie, jeg får frygtelig tynd mave af det skidt Hehehehehe har hørt at Fernet Branca hjælper 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pocketmoney 639 Skrevet 15. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, den 1/13/2017 at 14:54: Havde jeg selv valgt havde jeg valgt det her måske.. Toolækker 10 tal herfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 15. Januar, 2017 pocketmoney skrev, Lige nu: Toolækker 10 tal herfra Mange tak.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pocketmoney 639 Skrevet 15. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, den 1/13/2017 at 14:54: Havde jeg selv valgt havde jeg valgt det her måske.. Det der er altså lige prik i øjet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg