Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Napha på Ørnevej for nogle uger siden, og her er så en anmeldelse.

jeg havde på forhånd booket Mai, inspireret af en anden anmeldelse og denne sammen med billederne, tænkte jeg at dette var en pige efter min smag. 

Ankom til aftalt tidspunkt og blev lukket ind i et lidt mørklagt, varmt og hyggeligt lokale.

Mai er en lille kvinde med en efter min smag flot krop. Slank, c skål hjulpet lidt på vej og en fantastisk bagdel som jeg senere skulle få en fin udsigt til.

Besluttede mig for en BTB med FP. Selve BTB var mere massage end BTB og den var middelmådig synes jeg. Afslutningen med FP derimod var fremragende uden at gå i detaljer.

Et hurtigt bad, afregning og ude på gaden igen efter en time. 

Gentagelse en absolut mulighed.

Redigeret af En erfaren nybegynder
Forkert navn

Skrevet

Spørgsmål,

Er det mai der er tale om for jeg kan ikke se nogen der hedder Mia,

er det øko fransk man for ?

Skrevet

Var det øko fransk :)

Skrevet

Har virkelig lyst til at besøg hende... er der flere, der kan bekræfte hendes skills?

Skrevet

Billederne af Mais røv er sgu' et par stærke salgsargumenter! :P 
Ligger vi på de normale ca. 1.500 for en times B2B + FP?

Skrevet
Peto skrev, for 2 minutter siden:

Billederne af Mais røv er sgu' et par stærke salgsargumenter! :P 
Ligger vi på de normale ca. 1.500 for en times B2B + FP?

Det passer vist meget godt. - Ja, den røv er nuser!

Skrevet
Pigeforskeren skrev, den 18/1/2017 at 15:08:

Det passer vist meget godt. - Ja, den røv er nuser!

Helt klar...og smart reklamefremstød og kalde den ene pige for New - gad vide hvor længe hun hedder det :D

Skrevet

Uden (forhåbentligt) at afspore helt, er der så nogen der har prøvet MINTAR på samme sted ?

Skrevet

Jeg er også meget interesseret i at høre om erfaringer med Mintar. Jeg har aldrig besøgt en thaipige, men hvordan plejer det at fungere, hvis man bestiller 1 time med body to body og fuld pakke? Hvor meget er massage, og hvor meget er sex?

Skrevet
Morabito skrev, for 7 timer siden:

Jeg er også meget interesseret i at høre om erfaringer med Mintar. Jeg har aldrig besøgt en thaipige, men hvordan plejer det at fungere, hvis man bestiller 1 time med body to body og fuld pakke? Hvor meget er massage, og hvor meget er sex?

typisk, vil du få massage ca 40-455 min. og så "andet" de sidste 15-20 min. 
MEN, det kommer naturligvis også lidt an på, om det er første besøg ved pigen, da gen-besøg ofte resulterer i, at hun godt ved "hvad du kan lide" og så måske bruger lidt mere tid på det ;-)

Redigeret af TboneDK

Skrevet
  • Author

Jeg har tilbragt tid med Mintar, og en gentagelse er ikke udelukket. Slank, flotte bryster, sød. BTB og massage til godkendt, men sexen var til gengæld fremragende:)

• 3 weeks later...
Skrevet

Er det helt udelukket at gå direkte til sex med en thaipige?

• 3 months later...
Skrevet

Ved nogen om Mai stadigvæk er på ørnevej.

Skrevet
Morabito skrev, den 2/15/2017 at 21:00:

Er det helt udelukket at gå direkte til sex med en thaipige?

Ofte er det sådan, at pigen afregner for massagen med mammasan. Hvad hun yder "ekstra" er pigens fortjeneste, helt eller delvis. Så skal du udelukkende have sex, bliver du nok nødt til at betale for massagen også, men kan derefter gå direkte til "the noble act of copulating".  Det er min erfaring.

God fornøjelse.

Redigeret af Default User

• 3 months later...
Skrevet

Er der nogen der ved om de har lukket, link virker ikke. Kan nogen oplyse telefonnummeret, så vil jeg nemlig ringe og høre.

Skrevet

Link virker da fint her 

mvh Jan59

Skrevet

Mange tak, og ja, linket virkede igen dagen efter, så jeg fik ordnet "det hele". Kan helt klart anbefale stedet, fik ikke fat i hendes navn, men fuld service....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.