Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Napha på Ørnevej for nogle uger siden, og her er så en anmeldelse.

jeg havde på forhånd booket Mai, inspireret af en anden anmeldelse og denne sammen med billederne, tænkte jeg at dette var en pige efter min smag. 

Ankom til aftalt tidspunkt og blev lukket ind i et lidt mørklagt, varmt og hyggeligt lokale.

Mai er en lille kvinde med en efter min smag flot krop. Slank, c skål hjulpet lidt på vej og en fantastisk bagdel som jeg senere skulle få en fin udsigt til.

Besluttede mig for en BTB med FP. Selve BTB var mere massage end BTB og den var middelmådig synes jeg. Afslutningen med FP derimod var fremragende uden at gå i detaljer.

Et hurtigt bad, afregning og ude på gaden igen efter en time. 

Gentagelse en absolut mulighed.

Redigeret af En erfaren nybegynder
Forkert navn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kongw

Spørgsmål,

 

Er det mai der er tale om for jeg kan ikke se nogen der hedder Mia,

er det øko fransk man for ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetRelief

Har virkelig lyst til at besøg hende... er der flere, der kan bekræfte hendes skills?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne af Mais røv er sgu' et par stærke salgsargumenter! :P 
Ligger vi på de normale ca. 1.500 for en times B2B + FP?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peto skrev, for 2 minutter siden:

Billederne af Mais røv er sgu' et par stærke salgsargumenter! :P 
Ligger vi på de normale ca. 1.500 for en times B2B + FP?

Det passer vist meget godt. - Ja, den røv er nuser!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, den 18/1/2017 at 15:08:

Det passer vist meget godt. - Ja, den røv er nuser!

Helt klar...og smart reklamefremstød og kalde den ene pige for New - gad vide hvor længe hun hedder det :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Uden (forhåbentligt) at afspore helt, er der så nogen der har prøvet MINTAR på samme sted ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også meget interesseret i at høre om erfaringer med Mintar. Jeg har aldrig besøgt en thaipige, men hvordan plejer det at fungere, hvis man bestiller 1 time med body to body og fuld pakke? Hvor meget er massage, og hvor meget er sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Morabito skrev, for 7 timer siden:

Jeg er også meget interesseret i at høre om erfaringer med Mintar. Jeg har aldrig besøgt en thaipige, men hvordan plejer det at fungere, hvis man bestiller 1 time med body to body og fuld pakke? Hvor meget er massage, og hvor meget er sex?

typisk, vil du få massage ca 40-455 min. og så "andet" de sidste 15-20 min. 
MEN, det kommer naturligvis også lidt an på, om det er første besøg ved pigen, da gen-besøg ofte resulterer i, at hun godt ved "hvad du kan lide" og så måske bruger lidt mere tid på det ;-)

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, den 2/15/2017 at 21:00:

Er det helt udelukket at gå direkte til sex med en thaipige?

Ofte er det sådan, at pigen afregner for massagen med mammasan. Hvad hun yder "ekstra" er pigens fortjeneste, helt eller delvis. Så skal du udelukkende have sex, bliver du nok nødt til at betale for massagen også, men kan derefter gå direkte til "the noble act of copulating".  Det er min erfaring.

God fornøjelse.

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak, og ja, linket virkede igen dagen efter, så jeg fik ordnet "det hele". Kan helt klart anbefale stedet, fik ikke fat i hendes navn, men fuld service....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...