Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Apex siam på Frederiksberg uden forudgående aftale, men Lek havde tid. Jeg har tidligere altid besøgt Yaya. Egentlig havde jeg inden besluttet mig for ikke at komme mere, da jeg synes at der er så meget støj og uro fra pigerne, andre gæster og der spilles høj musik på gangen.

Desværre blev oplevelsen igen dårlig. Massagen var en gang olieplaskeri, dog med et godkendt HJ som afslutning. Der var så meget støj og larm, og Lek måtte på et tidspunkt banke på væggen til naborummet for at få dem til at dæmpe sig.

Der kommer til at gå LANG tid før jeg vender tilbage til Apex Siam.

Skrevet

syntes nu også det minder mere om et Bordel end et massage sted   men måske bare mig der er lidt sart :-)

Skrevet

Hej Erfaren Nybegynder

Kan du beskrive denne Lek? Cirka alder og udseende.

På forhånd tak

Mons65

Skrevet
  • Author

Hej Mons65

hun et ikke på deres billeder.  Ganske almindelig adiatisk udseende uden at stå ud. Lidt firkantet i figuren uden at være decideret tyk eller kraftig. Vel 155-160 cm.  Vægten tør jeg ikke skyde på. Og alder jo rigtigt svært med thaipiger.... mit bud 30-40 år

Skrevet

Jeg ringede i går lørdag aften og fik også på fornemmelsen at der var meget larm i baggrunden. Jeg besluttede mig for alligevel at kigge forbi, og rent faktisk var der ganske stille da jeg kom. Indenfor sad et par piger i sofaen og så tv, og jeg blev vist ind på et af værelserne. Jeg fik en times oliemassage af Bibi, og der var ikke antydning af larm fra andre værelser eller stuen. Eneste anke er, at sengen virkelig ikke er særlig god. Den er alt for blød og "slatten". Anyway, alt i alt en god oplevelse, ogjeg kommer sikkert igen :-)

Skrevet
benwoods9 skrev, 1 time siden:

Eneste anke er, at sengen virkelig ikke er særlig god. Den er alt for blød og "slatten". 

Gad vide om det gælder alle værelserne? Jeg har været der én gang og oplevet forsøg på "massage" i sådan en seng. Det var helt meningsløst grænsende til decideret ubehageligt til tider. Har oplevet det samme et andet sted. Jeg fatter det ikke, for bløde senge er også besværlige til sex i min erfaring, så det kan vel ikke være grunden. Men uanset er det alene grund nok til at jeg ikke kommer igen her og andre steder med tilsvarende lejer.

Skrevet
Bebop skrev, for 50 minutter siden:

Gad vide om det gælder alle værelserne? Jeg har været der én gang og oplevet forsøg på "massage" i sådan en seng. Det var helt meningsløst grænsende til decideret ubehageligt til tider. Har oplevet det samme et andet sted. Jeg fatter det ikke, for bløde senge er også besværlige til sex i min erfaring, så det kan vel ikke være grunden. Men uanset er det alene grund nok til at jeg ikke kommer igen her og andre steder med tilsvarende lejer.

I Thailand er madrasserne altid hårde - indholdet er sandsynligvis hårdt sammenpresset kapok. Men den slags madrasser kan man næppe få i Danmark.

Iøvrigt er det almindeligt at Thaierne sover på en måtte på gulvet, både her og i Thailand.

Sex på en slatten madras bliver til slatten sex. Et absolut no-no.

Skrevet

Jeg var der sidste vinter tror jeg. De var nærige med varmen og det var en kold fornøjelse hvor jeg rystede til sidst. Ved ikke om de har fået skruet op???

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.