Hop til indhold

Choko babe

Featured Replies

Skrevet

Hej er der nogen der kan fortælle mig om hende her https://sugardaters.dk/show?alias=ChocoxBae er der nogen der har været sammen med hende ?

• 2 weeks later...
Skrevet

hun er vist anmeldt her i en anden tråd har du mødtes med hende

store gode suttelæber )

Skrevet

Nej jeg har ikke endnu

Skrevet

stor men våd var anmeldelsen vist
men hvorfor spørger du ? har du en aftale med hende

Skrevet

Jeg ville høre hbordan hun var ja har en aftale mex hende

Skrevet

1400 kr men jeg kan ikke finde anmeldelsen med hende 

Skrevet

hvordan gik det, jeg kan heller ikke finde anmeldelsen det er nok under et gammelt profilnavn

Skrevet
skotte skrev, for 5 timer siden:

hvordan gik det, jeg kan heller ikke finde anmeldelsen det er nok under et gammelt profilnavn

Hun kom ikke for der var en der havde tilbudt hende 2000 for 1 time og jeg gad ikke gi det beløb for en jeg ikke har mødt 

• 4 weeks later...
Skrevet
James bond 007 skrev, den 23/1/2017 at 20:25:

Hun kom ikke for der var en der havde tilbudt hende 2000 for 1 time og jeg gad ikke gi det beløb for en jeg ikke har mødt 

Hvor typisk..vel er der da ej en der har tilbudt hende 2000 i stedet for dine 1400. Det var da bare et luset forsøg på at få flere penge ud af dig. Tror du skal være glad for du slap for at skulle give hende de 1400 endda.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.