Hop til indhold
powerpoint

Lad os få et skel mellem anmeldelser og efterlysninger

Recommended Posts

Når man ser en overskrift i et forum, ville det være dejligt hvis det straks fremgik, om det var en anmeldelse eller en efterlysning. Jeg ved ikke om det er fordi EG ikke føler det opportunt eller det bare er besværligt med subopdelinger . Men man kunne måske så appellerer til skribenterne, som søger svar i " Efterlysninger " om at tilføje et  " ? "  spørgsmålstegn i tråd emnet, så slap man for unødige, tidsrøvende  indtastninger :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
powerpoint skrev, for 3 minutter siden:

Når man ser en overskrift i et forum, ville det være dejligt hvis det straks fremgik, om det var en anmeldelse eller en efterlysning. Jeg ved ikke om det er fordi EG ikke føler det opportunt eller det bare er besværligt med subopdelinger . Men man kunne måske så appellerer til skribenterne, som søger svar i " Efterlysninger " om at tilføje et  " ? "  spørgsmålstegn i tråd emnet, så slap man for unødige, tidsrøvende  indtastninger :-P

Et tip kunne være at efterlysninger er i forummet for efterlysninger og anmeldelser er i forummet for anmeldelser ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 21 minutter siden:

Et tip kunne være at efterlysninger er i forummet for efterlysninger og anmeldelser er i forummet for anmeldelser ;) 

Når man f.eks søger på en pige så kommer det hele op i en pærevælling.. Måske der det var fedt med et spørgsmålstegn så man ikke skulle tjekke alle tråde med pigen ud.. Tror det er det som Trådstarter mener..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder forjættende, og der har da også tidligere været tanker fremme om denne problematik.

Problemert er bare, at efterlysningsstrenge ret nemt følger deres egne baner. Efterlyser f.eks en bruger et godt thaisted i Nedre Syndelev, så kommer der måske et forslag. En anden bruger, som har haft en rædselsfuld oplevelse netop på det foreslåede sted, opponerer – og så kører tingene bare derudad.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Når man f.eks søger på en pige så kommer det hele op i en pærevælling.. Måske der det var fedt med et spørgsmålstegn så man ikke skulle tjekke alle tråde med pigen ud.. Tror det er det som Trådstarter mener..

Det er selvfølgelig rigtigt, men når TS skriver: " EG ikke føler det opportunt eller det bare er besværligt med subopdelinger  " får man indtrykket, at han ikke har bemærket at anmeldelser og efterlysninger netop er opdelt..

Redigeret af Claire

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hovedparten af vores arbejde som moderatorer er at flytte efterlysninger fra Anmeldelsesforum eller Generel debat til efterlysningsfora. Folk skriver først og tænker - måske - bagefter, men for det meste ikke. Sådan har det været i al min tid.

-Ledvogter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi har en halv time til at redigere vores indlæg. Hvad om vi også havde en halv eller hel time til at flytte det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har hørt nævnt, at nogle bevidst smider efterlysninger under anmeldelser af den simple grund, at der er flere, der læser og dermed kan give sit besyv med?

vi er kun os selv til at højne (selv)disciplinen, men kunne der ikke laves en regel om, at efterlysninger, der er lagt under anmeldelser, kort og godt bliver slettet, og det samme skulle efter min mening gælde efterlysning med overskrift af typen "har nogen besøgt hende hér?" uden nogen angivelse af pigens navn eller geografisk angivelse, da disse jo får mange af os til, uden grund, at klikke ind på pågældende efterlysning og et evt. link, for så at finde ud af, at pigen holder hof i Skagen og derfor uden relevans for folk, der kommer fra andre egne i Jylland.

Er "Rapporter indlæg" forsvundet? (Jeg bruger iPhone)?

Del dette indlæg

Link til indlæg
jydefyren skrev, for 23 minutter siden:

Er "Rapporter indlæg" forsvundet? (Jeg bruger iPhone)?

Tryk på Flaget til højre for datoen indlægget er skrevet og 'Rapporter' åbner.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...